اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار کرمان تاکید کرد:

حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی شهداد

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان گفت: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی شهداد از حمایت استاندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی کرمان برخوردار می‌شوند و با تمام توان از آن‌ها پشتیبانی می‌کنیم.

حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی شهداد
به گزارش خبرگزای فارس از کرمان، بهنام سعیدی در جشنواره بزرگ کلوت‌های شهداد اظهار داشت: کرمان مجموعه‌ای از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و ... را در بر دارد که از جمله آنها می‌توان به حمام گنجعلیخان، حمام وکیل، ارگ راین، گنبد جبلییه و ... اشاره کرد.
وی افزود: کرمان از لحاظ آب و هوایی و اقلیم نیز بی‌نظیر است که از جمله آن‌ها منطقه گندم بریان شهداد، منطقه گردشگری سیرچ و ... است.
سعیدی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری منطقه شهداد و به ویژه کلوت‌های آن تصریح کرد: این مجموعه در دنیا بی‌نظیر است و در این مکان می‌توانید به خوبی زیبایی‌های طبیعت را به نظاره بنشینید.
وی با بیان اینکه تعبیرهای مختلفی از کلوت‌های شهداد می‌شود، خاطرنشان کرد: بعضی کلوت‌ها را مانند خرابه‌های یک شهر می‌دانند و بعضی دیگر از آنها به عنوان بزرگ‌ترین شهر کلوخی دنیا و یا شهر افسانه‌ای کلوخ یاد می‌کنند.
فرماندار کرمان با بیان اینکه کویر تنها یک اقلیم و جغرافیا نیست، گفت: تن‌پوش فرهنگ و تمدن را می‌توان بر تن‌ کویر به نظاره نشست.
وی عنوان کرد: طلوع و غروب‌های زیبای کویر، محوطه‌های باستانی، پرتقال و رطب بزمانی شهداد، رود دائمی شور، بوته‌های گز، تپه‌های گندم بریان و نمک‌های تخم‌مرغی شکل زیبایی کویر را صد چندان کرده است.
سعیدی بیان کرد: کویر لوت سیاره‌ای ناشناخته است که نیازمند کشف، تحقیق و شناسایی بیشتر است و شب‌های کویر بسیار خیالی و توصیف ناشدنی است هر چند در روزهای کویر آسمان پرفروغ آن بر دل تفت دیده و سوخته کویر گرما و آتش می‌افزاید.
وی با بیان اینکه کویر مهد تمدن است و درفش فلزی آن در دنیا بی‌نظیر است، افزود: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این منطقه از حمایت استاندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان برخوردار می‌شوند و با تمام توان از آن‌ها پشتیبانی می‌کنیم.
سعیدی اظهار داشت: تاکنون جشنواره‌ای با این عظمت در منطقه شهداد و در دل کویر برگزار نشده است.
فرماندار کرمان در پایان از اداره‌ کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اصحاب رسانه و 28 دستگاه اجرایی استان که در برگزاری جشنواره بزرگ کلوت‌های شهداد همکاری داشته‌اند، تقدیر کرد.
به گزارش فارس، جشنواره بزرگ کلوت‌های شهداد با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم، استاندار کرمان، معاون توسعه فرمانداران استان و جمعی از هنرمندان سینما و تلویزیون و... در محل کمپ کویری شهداد برگزار شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول