اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه سیرجان:

نظام اسلامی مروج اسلام ناب محمدی (ص) است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: دشمنان ما بدانند که ملت بزرگ ایران شجاع و نظام اسلامی به مروج اسلام ناب محمدی (ص) بدل شده است.

نظام اسلامی مروج اسلام ناب محمدی (ص) است
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سید‌ محمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیرجان با قدردانی از مردم در برگزاری دهه امامت و ولایت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهاد خود‌کفایی سپاه پاسداران اظهار داشت: فرافکنی دشمنان نظام اسلامی را برای دلگرمی خودشان است.
وی عنوان کرد: حوادثی که در جهان اتفاق می‌افتد، نشان از حاکمیت اسلام دارد.
حسینی تصریح کرد: دشمنان ما بدانند که ملت بزرگ ایران شجاع است و کسی را توان مقابله با این ملت نیست، لذا امروز نظام اسلامی ما مروج اسلام ناب محمدی (ص) است.
خطیب جمعه سیرجان عنوان کرد: ایران اسلامی در موقعیتی است که دشمنان از ما می‌ترسند، زیرا مردم در صحنه هستند و حتی در جریان فتنه‌ پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان دادند.
وی گفت: امروز متحدتر و منسجم‌تر در مقابل تهدیدها ایستاده‌ایم و آمریکا می‌داند که مقابله با ایران ممکن نیست.
حسینی اظهار داشت: دشمن حتی نمی‌تواند جلوی موج بیداری در منطقه، آمریکا و اروپا را بگیرند و ان‌شاءالله این موج بیداری تا سرنگونی آمریکا و صهیونیست ادامه دارد.
وی با اشاره به آغاز هفته بسیج ابراز داشت: بسیجیان مصداق خلوص، ایثار و مدافع اسلام ناب محمدی (ص) و یاوران حضرت مهدی (عج) و گوش به فرمان و بازوان ولایت و رهبری هستند.
حسینی افزود: بسیجیان خار چشم استکبار به ویژه آمریکا و صهیونیست شده‌اند و امام راحل اعتقاد داشتند، بسیجیان باید در فکر ایجاد حکومت بزرگ اسلامی باشند و این آینده‌‌نگری را امروز می‌بینیم و در منطقه شاهد تحولات ایجاد حکومت اسلامی هستیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول