اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه خلخال:

مدیریت در نظام اسلامی امانت سنگینی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خلخال گفت: مدیریت در نظام اسلامی امانتی سنگین و وظیفه‌ای خطیر است که همگان نمی‌توانند از عهده آن برآیند.

مدیریت در نظام اسلامی امانت سنگینی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری پیش از ظهر امروز در نشست مدیران و کارگزاران شهرستان خلخال اظهار داشت: هر مدیری بتواند این الگو را که مدیریت امانت و عطیه الهی است مورد توجه و دقت قرار دهد هرگز در انجام این رسالت دچار خطا و گناه نمی‌شود.
وی پاسداری از این امانت الهی را ضروری توصیف کرد و افزود: نباید در انجام این امانتداری دچار خیانت شویم چرا که بزرگ‌ترین خطای مدیریتی آن است که به وظیفه و رسالت محول شده بی‌مبالاتی کنیم و از عهده این وظیفه به شکل مناسب و لازم بر نیاییم.
رشتبری یکی از تفاوت‌های نظام مدیریتی در اسلام را با نظام‌های غربی در احساس مسئولیت و خدا ترسی در انجام وظایف توصیف کرد و گفت: در نظام سرمایه‌داری خیانت مدیران به عموم جامعه می‌تواند قابل توجیه باشد اما در نظام اسلامی هیچ توجیهی برای مدیری که به امانت الهی خیانت کند وجود ندارد.
امام جمعه خلخال در بخش دیگری از سخنان خود به نزدیکی انتخابات و جبهه‌‌گیری‌های متفاوت اشاره کرد و بیان داشت: در صحنه انتخابات آن کسی موفق است که بتواند شفاف و بدون خیانت به حقیقت با مردم صادقانه سخن گفته و وعده راستین بدهد.
وی مدیران دستگاه‌‌های اجرایی و کارگزاران نظام اسلامی را به دور بودن از هیجانات ایام تبلیغات فرا خواند و ابراز داشت: به کارگیری ابزار و تجهیزات دولتی در تبلیغ فردی خاص و گروهی ویژه جز افزودن به گناهان هیچ سود و ثمری ندارد و این خود بزرگ‌ترین خیانت در مدیریت اسلامی است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه فرماندار خلخال نیز در سخنانی عامل و ابزار اصلی پیشرفت و توسعه را مدیریت صحیح و کارآمد توصیف کرد و گفت: امروز مدیریتی به درد می‌خورد که در آن مولفه برنامه‌ریزی و آینده‌نگری در اولویت باشد.
ذبیح‌الله عبداللهی تصریح کرد: اگر نتوانیم در حوزه‌های مختلف از ابزار قدرتمند مدیریتی به شکل نوین و مدرن بهره ببریم هرگز قادر نخواهیم بود پیشرفت و توسعه حقیقی را شاهد و ناظر باشیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول