اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه جم:

اقدام اتحادیه عرب در تعلیق سوریه تاسف‌برانگیز است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: اقدام اتحادیه عرب در تعلیق سوریه تاسف‌برانگیز است.

اقدام اتحادیه عرب در تعلیق سوریه تاسف‌برانگیز است
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان جم با تاکید بر لزوم رعایت تقوا و پرهیزگاری اظهار داشت: تقوا امری لازم برای هر فرد مومن و مسلمان است و اگر تقوا داشته باشیم در دنیا و آخرت سربلند می‌شویم.
وی افزود: مردم شهرستان جم مردمانی مومن و معتقد هستند و حضور کم‌نظیر شما عزیزان در جشن‌های دهه ولایت و امامت نشان دهنده عشق و علاقه مردم به ائمه اطهار(ع) و ولایت بوده است.
امام جمعه جم در ادامه با اشاره به انفجار هفته گذشته در پادگان کمیته خودکفایی سپاه خاطرنشان کرد: شهید سردار تهرانی‌مقدم از افراد مخلص و باایمان سپاه بوده که خدمات بسیار ارزشمندی به نظام و اسلام ارائه کرده و باید به شکل شایسته‌ای مورد تجلیل واقع شود.
گنجی با اشاره به استمرار انقلاب مردمی در کشورهای عربی تصریح کرد: این حرکت‌ها نشان می‌دهد که حرکت مردم مسلمان منطقه متوقف نمی‌شود و تا رسیدن به هدف که استقرار حکومت اسلامی است تداوم دارد.
وی اضافه کرد: امروز در کویت هم شاهد حرکت مردم هستیم و مردم خواهان استقرار اسلام در کشورشان هستند.
امام جمعه جم با اتقاد شدید از اتحادیه عرب در تعلیق سوریه اذعان داشت: این اقدام اتحادیه عرب بسیار تاسف‌برانگیز است و در حالی که مردم این کشور به طور مرتب از بشار اسد حمایت می‌کنند این اقدام اتحادیه عرب تحت تاثیر استکبار انجام شده است.
گنجی افزود: مخالفان اسلام در صدد وارونه جلوه دادن واقعیات در سوریه هستند و البته بخش عمده‌ای از مردم سوریه طرفدار بشار اسد هستند و به فضل خدا پیروزی با اسلام است.
وی گفت: در یمن بیش از 99 درصد مردم خواهان سرنگونی صالح هستند و در بحرین نیز جمع زیادی از مردم با آل خلیفه مخالف هستند و اتحادیه عرب با اقدام اخیر خود، رفتار دوگانه‌ای را نشان داده است.
امام جمعه جم با اشاره به گسترده‌تر شدن قیام وال‌استریت خاطرنشان کرد: نظام سرمایه‌داری در حال فروپاشی است و بدون تردید آینده متعلق به اسلام است و روز به روز شاهد افزایش طرفداران اسلام هستیم.
گنجی یادآور شد: ظلم و ستم پایدار نیست و اقلیت 99 درصدی در نظام سرمایه‌داری بر اکثریت مردم حکومت می‌کنند و ثروت جامعه در اختیار آنهاست که قیام وال‌استریت در مقابله با سرمایه‌داری صورت گرفته است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول