اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاد حوزه و دانشگاه:

حجاب عامل محافظت زن در جامعه است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه گفت: فلسفه حجاب به عنوان عامل محافظت زن در جامعه است.

حجاب عامل محافظت زن در جامعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام ناصر نقویان عصر امروز در مراسم جشن عید غدیر در جامعه‌الحسین(ع) این شهر اظهار داشت: حضور مردم در جلسات اعیاد و میلاد ائمه اطهار(ع) نوعی حمایت از ارزش‌های اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه نام ائمه اطهار(ع) هم‌اکنون در کشورهای اروپایی بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد، تصریح کرد: امروزه دین اسلام مورد توجه جوامع مختلف قرار گرفته است.
استاد حوزه و دانشگاه با انتقاد از هزینه و بی‌توجهی‌های صدا و سیما نسبت به برنامه‌های دینی و مذهبی و بها دادن به برنامه‌های بی‌فایده، ابراز داشت: باید فضا برای اجرای برنامه‌های سازنده بیشتر باشد.
وی، سرمایه‌گذاری در مسائل اعتقادی و ترویج مبانی اسلام را موجب افزایش روزی در زندگی انسان دانست و تصریح کرد: اعتقاد به مبانی دینی از اصول مهم دین اسلام است و همه باید در تبلیغ و نشر معارف اسلامی تلاش کنند.
نقویان با تاکید بر اینکه در گذشته فساد و گناه در مکان‌های مشخصی وجود داشت، بیان داشت: دشمن اکنون تمام عوامل شهوت و گناه را توسط ماهواره، اینترنت و ... به منازل مردم جامعه مردم ایران آورده است.
وی، فلسفه حجاب را به عنوان عامل محافظ زن در جامعه نامید و یادآور شد: حجاب مصونیت است و زن را از آسیب‌های اجتماعی حفاظت می‌کند.
استاد حوزه و دانشگاه درباره اهمیت عید غدیر خم برای مسلمانان اذعان داشت: پیامبر اکرم(ص) با معرفی حضرت علی(ع) به عنوان جانشین خود، مرهمی برای دردهای مردم انتخاب کرد.
در پایان این مراسم به تعدادی از جمعیت حاضر به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول