اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با نمایشگاه کتاب مشهد ـ 23

عملکردمان در برخورد با جنگ نرم ‌ضعیف بوده است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: در مقایسه با تلاش‌های دشمن در جنگ نرم عملکرد ما ضعیف بوده است.

عملکردمان در برخورد با جنگ نرم ‌ضعیف بوده است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهدی شده ظهر امروز  در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری فارس در نمایشگاه کتاب مشهد اظهار داشت: برای مقابله با دشمنان در جنگ نرم ایجاد شده‌، کشور ایران باید با 66کشور مقابله کند.
وی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری،گلوله‌های این جنگ به سوی مردم بدون هیچ بو و نشانه‌ای پرتاب شده است.
معاون فرهنگی سپاه امام رضا(ع)خراسان رضوی ابراز داشت: خوشبختانه در سال گذشته کتاب‌های پیام‌های عاشقانه ،عرفان‌های کاذب ویژه دفاع مقدس و جنگ نرم جزو پرفروش‌ترین کتاب‌ها در نمایشگاه بین‌المللی مشهد بوده است.
شده همچنین به مقایسه جنگ نرم و جنگ سخت دشمن در 8 سال دفاع مقدس پرداخت و افزود: مسئولان این نظام برای برپایی این کشور تلاش کرده و طی 33 از هیچ چیزی برای سربلندی مردم کوتاهی نکرده ولی دشمن در مدت کوتاهی به هدف خود رسید.
وی تصریح کرد: موضوع جنگ نرم به سادگی بدست نخواهد آمد ولی در مدت کوتاهی دشمن به هدف خود رسید.
معاون فرهنگی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی افزود: ایجاد بستر فرهنگ مطالعه در کشور به کنترل آسیب‌های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده کمک می‌کند.
وی خاطرنشان کرد:با کمک استانداری ایجاد 6گروه با موضوعات مختلف درخصوص فرهنگ کتاب و‌ کتاب‌خوانی و نمایشگاه‌ها راه را برای افزایش سرانه مطالعه باز کرده است.
شده افزود: دشمن با استفاده ازابزارهای هنری مانندعروسک‌های باربی،ساخت فیلم‌های هری‌پاتر و ‌بازی‌های رایانه‌ای افکار جوانان را به سوی خود جذب کرده است.
معاون فرهنگی سپاه امام رضا(ع)خراسان رضوی افزود:70درصد از کاربران رایانه نوجوانان و جوانان بوده که قالب 50 درصد آنها ازاینترنت برای دریافت فیلم‌های مستهجن،سرگرمی‌های رایانه‌ای استفاده می‌کنند.
وی خانواده هارا در جهت حفظ وکنترل افکار فرزندان شان را یک عامل مهم ارزیابی کرد وگفت:اینرنت و ماهواره مانند یک چاقوی دو پهلوی تیز و برنده به افکار جوانان آسیب وارد می‌کند.
وی خاطرنشان کرد:زمانی که خانواده‌ها عروسک‌های باربی را با یک پوشش نامناسب برای فرزندان خود تهیه کرده، نباید انتظار پوشش مناسب آنها را در سنین رشد داشته باشند.
معاون فرهنگی سپاه امام رضا(ع)خراسان رضوی ابراز داشت: نماد مدگرایی چیزی بوده که مردم ایران در طول تاریخ به کشورهای دیگر ارسال کرده ولی متاسفانه مردم ایران برای پیشرفت کارهای خود در
حوزه‌های مختلف حتی معماری و آداب معاشرت ازکشورهای دیگر الگو می‌پذیرند.
شده همچنین به فعالیت گروه‌های شیطان پرستی و فعالیت آنها در 2سال گذشته اشاره کرد و گفت: 70فرقه کاذب مانند وهابیت ،سرخ‌پوستی و...در کشور در حال فعالیت هستند که فعالیت این گروه‌ها در مشهد فقط به صورت نماد بوده ولی از 6ماه گذشته به صورت جلسات علنی پدیدار شده است.
شده بابیان این مطلب افزود: بزرگی اعیاد غدیر و قربان در بین جوانان و نوجوانان در حال فراموشی وروز ولنتاین که روزدوستی دختر و پسر برای آنها ماندگارشده است.
وی همچنین به برپایی غرفه جنگ نرم در سالن بهار یکی از راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمنان عنوان کرد وگفت: 36 غرفه به همراه 10غرفه فروش با مضوعات سلبی و ایجابی و شناسایی دشمنان اسلام و عاملان فتنه 88 را با اجرای جلسات مشاوره‌ای برای جوانان در مقابله با افکار غربی به وجود آمده برپا شده است.
وی گفت: جلساتی با حضور اساتید کشوری با موضوع تخصصی جنگ نرم به همراه نوجوانان وجوانان که افسران جنگ هستند،تدارک دیده شده است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول