اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس ارشاد بابلسر و فریدونکنار خبر داد:

اجرای نمایش قرآنی در بابلسر و فریدونکنار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر و فریدونکنار از اجرای نمایش قرآنی در این شهرستان‌ها خبر داد.

اجرای نمایش قرآنی در بابلسر و فریدونکنار
فرهاد باقری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: نمایش برگرفته از آموزه‌های قرآنی در شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه نوک پیکان دشمن جوانان این مرز و بوم را نشانه گرفته است، خاطرنشان کرد:  اگر بتوانیم فرهنگ قرآن را در جامعه نهادینه کنیم جوانان را بیمه می‌کنیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار بیان داشت: قرآن کتاب راهنما و هدایتگر انسان‌ها در طول ادوار تاریخ است و ترویج آموزه‌های قرآنی در فضای جامعه رویکرد اصلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
باقری از برگزاری آزمون سراسری قران کریم در رشته‌های حفظ، ترجمه و مفاهیم با حضور قرآن آموزان موسسات قرآن و عترت شهرستان فریدونکنار خبر داد و اضافه کرد: هدف از برگزاری این مسابقات را آشنایی با مفاهیم و معانی قرآنی و درک درست از این نعمت الهی است.
وی با بیان اینکه فرهنگ غنی اسلام سرشار از آموزه‌ها و تعالی انسان‌سازی است که اساس همه آنها در کتاب جاویدان حق «قرآن کریم » متبلور شده است، ابراز داشت: انسان‌ها برای دستیابی به سعادت دنیا و آخرت، نسبت به فراگیری، فهم و عمل به آموزه‌های نورانی آن فراخوانده شده  است.
وی خاطرنشان کرد: در این آزمون تعداد 24 نفر از قرآن آموزان از موسسات فرهنگی قرآن و عترت ریحانه النبی (س) و یاسین شهرستان فریدونکنار حضور یافتند که سه نفر در بخش حفظ و 21 نفر در بخش ترجمه و مفاهیم شرکت داشتند.
 انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول