اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در شیراز صورت گرفت؛

راه‌اندازی بزرگترین مجتمع پیشگیری بیماری‌های دندان

خبرگزاری فارس: بزرگترین مجتمع مرکزی پیشگیری و درمانی دندان‌پزشکی با تعرفه دولتی در شیراز راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی بزرگترین مجتمع پیشگیری بیماری‌های دندان
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رئیس مرکز بهداشت شهرستان شیراز اظهار داشت: مجتمع مرکزی دندان‌پزشکی امام جعفر صادق (ع) با 12 یونیت به منظور ارائه خدمات پیشگیری و درمانی در شیراز فعالیت می‌کند که با توجه به دریافت تعرفه دولتی می‌توان گفت که نقش قابل توجهی در جلوگیری از بیماری‌های دهان و دندان و همچنین ارائه خدمات درمانی با هزینه مناسب به مردم دارد.
حمیدرضا قاسم پور افزود: این مرکز با صرف هزینه بیش از 70 میلیون تومان با تغییر کاربری مرکز بهداشتی درمانی به مجتمع مرکزی دندان‌پزشکی آماده ارائه خدمت به مردم شده است که دندان‌پزشکان عمومی و متخصص علاوه بر خدمات پیشگیری، خدمات درمانی را با تعرفه دولتی به مراجعان ارائه می‌کنند.
وی ابراز داشت: با توجه به تفاوت قابل توجهی که بین تعرفه‌های خصوصی و دولتی وجود دارد، راه‌اندازی این مرکز با توجه به دریافت تعرفه دولتی می‌تواند زمینه ارائه خدمات مناسب را به تمام مردم، به ویژه گروه‌های محروم جامعه، فراهم کند.
قاسم پور با اشاره به اینکه خدمات پیشگیری و درمانی در مجتمع مرکزی دندان‌پزشکی امام صادق (ع) برای کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تخفیف ارائه می‌شود، گفت: این مرکز که در خیابان ساحلی شرقی، جنب پل امام علی (ع) فعالیت می‌کند در حال حاضر صبح‌ها آماده ارائه خدمت به عموم مردم است.
وی افزود: پیش از این خدمات پزشکی در درمانگاه نادر کاظمی شیراز با چهار یونیت انجام می‌شد که در حال حاضر خدمات پیشگیری و درمانی عمومی و تخصصی دندان‌پزشکی با افزایش تعداد یونیت‌ها به 12 یونیت در مجتمع مرکزی دندان‌پزشکی امام صادق (ع) ارائه می‌شود.
قاسم پور با اشاره به اهمیت پیشگیری در بهداشت دهان و دندان بیان کرد: گروه‌های هدف از جمله کودکان زیر هشت سال و مادران باردار در این مجتمع مرکزی دندان‌پزشکی خدمات مورد نیاز را در زمینه پیشگیری دریافت می‌کنند.
وی همچنین از راه‌اندازی مرکز دندان‌پزشکی دیگری با بیش از 10 یونیت خبر داد و گفت: این مرکز طی سه ماه آینده در درمانگاه موسی‌بن جعفر (ع) واقع در بلوار عدالت راه‌اندازی می‌شود که با توجه به دولتی بودن تعرفه‌های آن، دانشگاه علوم پزشکی شیراز می‌تواند به تعداد بسیاری از افراد جامعه، به ویژه اقشار محروم، خدمات مورد نیاز دندان‌پزشکی را ارائه کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول