اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پزشکی‌ورزشی گیلان خبر داد:

راه‌اندازی دندانپزشکی در هیئت ورزشی گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پزشکی ـ ‌ورزشی گیلان از راه‌اندازی بخش دندانپزشکی درمانگاه این هیئت در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

راه‌اندازی دندانپزشکی در هیئت ورزشی گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد حق‌شناس عصر امروز در جمع مدیران ورزش استان در سالن اجتماعات تربیت بدنی اظهار داشت: ارائه خدمات گسترده و مطلوب به جامعه ورزش استان با تمام توان در دستور کار هیئت پزشکی ورزشی گیلان قرار دارد.
وی افزود: در حال حاضر خدمات مختلفی از جمله صدور گواهی سلامت و خدمات تخصصی پزشکی نظیر ارتوپدی، داخلی، تغذیه، گوش حلق و بینی، اطفال، درد و پوست در مرکز درمانی هیئت پزشکی گیلان در رشت به ورزشکاران استان ارائه می‌شود.
این مسئول ادامه داد: در این راستا به‌زودی بخش دندانپزشکی را نیز به بهره‌برداری می‌رسانیم تا جامعه ورزش استان از این خدمات نیز بهره‌مند شوند.
وی برگزاری دوره‌های آموزشی و مبارزه با دوپینگ را از مهم‌ترین برنامه‌های عملیاتی این هیئت در سال جاری برشمرد و بیان داشت: توسعه هیئت‌ پزشکی ورزشی در سراسر گیلان در دستور کار است.
حق‌شناس با بیان اینکه امسال هیئت پزشکی‌ورزشی کار خود را از رودسر آغاز کرد، ابراز داشت: در همین راستا نشستی با رؤسای هیئت‌های ورزشی، مدیران باشگاه‌ها و مسئولان بیمه ورزشی شهرستان برگزار شد.
وی، شهرستان املش را یکی دیگر از شهرستان‌های استان خواند که رسیدگی به مسائل پزشکی ورزشی آنها در اولویت بررسی قرار گرفت.
رئیس هیئت پزشکی ورزشی گیلان اظهار داشت: در این جلسات ضمن بررسی مسائل و مشکلات تصمیمات لازم برای بهبود امور اتخاذ شد.
وی برگزاری جلسه بررسی مشکلات بیمه ورزشی در لاهیجان را از دیگر فعالیت‌های هیئت پزشکی ورزشی گیلان برشمرد و گفت: وضعیت شهرستان لنگرود، مسایل و مشکلان آن نیز در نشستی با مسئولان هیئت‌های ورزشی، مدیران باشگاه‌ها و مسئولان بیمه ورزشی برگزار شد و باید از ظرفیت‌های شبکه بهداشت به نحو مطلوب برای پیشبرد اهداف ورزشی لنگرود استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه مبارزه با دوپپنگ از مهم‌ترین اولویت‌های این هیئت است، خاطرنشان کرد: در این زمینه مانند سال‌های گذشته برگزاری دوره‌های آموزشی به نحو جدی پیگیری می‌شود.
رئیس هیئت پزشکی ورزشی گیلان یکی دیگر از فعالیت‌های آموزشی هیئت را برگزاری کلاس آشنایی با نیازهای پزشکی بانوان ذکر کرد و افزود: در این جلسه نایب رئیس هیئت پزشکی ورزشی گیلان در باره پرسشنامه‌های هیئت به منظور بررسی سوابق پزشکی بانوان ورزشکار توضیحاتی ارائه داد و هماهنگی لازم برای نیازسنجی کلاس‌های آموزشی ویژه بانوان در زمینه پزشکی ورزشی به عمل آمد.
انتهای پیام/ص10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول