اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم اهواز در مجلس:

رئیس مجلس مانع اجرای طرح انتقال آب شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم رئیس مجلس شورای اسلامی مانع اجرای طرح‌های به اصطلاح کار‌شناسی شده‌ای مانند انتقال آب از سرشاخه‌های کارون به فلات مرکزی شود.

رئیس مجلس مانع اجرای طرح انتقال آب شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ناصر سودانی در نشست مدیران و روحانیون استان خوزستان با رئیس مجلس شورای اسلامی در مسجد اعظم اهواز خطاب به علی لاریجانی گفت: برخی کار‌ها که اسم آن را «کار‌شناسی شده» می‌گذارند در استان در حال انجام است که باعث سوءاستفاده دشمنان می‌شود.
وی افزود: مشکل انتقال آب از سرشاخه‌های کارون که زندگی و حیات اقتصادی، صنعتی و کشاورزی استان خوزستان به وجود آن بسته است از این قبیل طرح‌های به اصطلاح «کار‌شناسی شده» دولت است که بی‌شک باعث نابودی استان خوزستان می‌شود. 
استاندار خوزستان تاکید کرد: اگر این طرح که در تهران بحث اجرای آن است و قرار است طبق آن آب از سرشاخه‌های کارون به فلات مرکزی ایران منتقل شود، اجرا شود بی‌شک جلگه خوزستان به کویر تبدیل می‌شود. 
سودانی تاکید کرد: همانگونه که رئیس مجلس مانع کلنگ زنی پروژه انتقال آب کارون به فلات مرکزی در ماه رمضان شد، انتظار داریم در روزهای آینده برای توقف کامل این قبیل طرح‌ها وارد کار شود تا شاهد نابودی استان نباشیم.
وی همچنین نسبت به وجود بیماری‌های جدید و صعب العلاج بین مردم این استان به واسطه وقوع پدیده مخرب گرد و غبار هشدار داد و گفت: به واسطه گرد و غبار، این روز‌ها در بیمارستان‌های خوزستان بیمارهای جدید و صعب العلاج در بین مردم و به تعداد فراوان شایع شده که این موضوع برای مردم خطرآفرین است. 
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان اظهار داشت: بی‌توجهی رژیم شاهنشاهی به استان، وقوع جنگ هشت ساله و اهمال دولتمردان در توسعه استان از اصلی‌ترین دلایل عقب ماندگی استان خوزستان هستند.
سودانی تصریح کرد: مردم خوزستان در طول تاریخ ثابت کرده‌اند انسان‌های وفاداری به انقلاب و شیعه هستند ولی دشمن قصد دارد با سیاه نمایی مشکلات استان به کشور ضربه بزند به همین دلیل دولت باید مشکلات استان را کاهش دهد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول