اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده بوشهر در مجلس‌:

مسئولان برای ترویج فرهنگ کتابخوانی تلاش کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بوشهر، دیلم، گناوه و خارگ در مجلس‌ گفت: ما در جامعه‌ای هستیم که متأسفانه کتابخوانی در آن پایین است و مسئولان باید بکوشند تا فرهنگ کتابخوانی را در بین جامعه نهادینه کنند.

مسئولان برای ترویج فرهنگ کتابخوانی تلاش کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامعلی میگلی‌نژاد پنج‌شنبه شب در مراسم تقدیر از خادمان عرصه کتاب و کتابخوانی در بوشهر اظهار کرد: هر کس نسبت به جامعه و بیداری اسلامی احساس مسئولیت می‌کند، باید در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی تلاش کند.
وی افزود: بیداری اسلامی و انقلاب سال 57 مدیون فرهنگ کتابخوانی هستیم، چرا که بزرگان و علمای ما به وسیله کتاب‌ها سخنانشان را به گوش مردم می‌رساندند.
وی خاطرنشان کرد: هیچ سیستمی نمی‌تواند برای آگاهی‌رسانی و تأثیرگذاری جای کتابخوانی را پر کند.
نماینده مردم بوشهر، دیلم، گناوه و خارگ در مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد:‌ ما در جامعه‌ای هستیم که متأسفانه کتابخوانی در آن پایین است و مسئولان باید بکوشند تا فرهنگ کتابخوانی را در بین جامعه نهادینه کنند.
مسئول هیئت و نظارت در کانون فرهنگی مساجد استان بوشهر نیز در این مراسم اظهار کرد: هر ثانیه یک کتاب انجیل در دنیا چاپ می‌شود که به 2 هزار و 624 زبان مختلف دنیا ترجمه شده است.
حمید مزارعی افزود: حتی انجیل به زبان اقوامی که کم تعداد هستند هم چاپ شده و در اختیار آنان قرار داده‌اند و به همین دلیل است که مسیحیت بسیار رواج پیدا کرده است.
وی گفت: برای اینکه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه رواج پیدا کند، باید کتاب با تعداد زیاد و با قیمت مناسب برای همه سنین در دسترس مردم قرار گیرد.
مزارعی اعلام کرد: در استان بوشهر 105 کتابخانه در مساجد فعال است که تلاش می‌کنیم در آینده این کتابخانه‌ها را به سیستم دیجیتالی مجهز کنیم.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول