اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

روحانیون از عوام‌زدگی و خودپرستی پرهیز کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: روحانیون از عوام‌زدگی و خودپرستی پرهیز کنند.

روحانیون از عوام‌زدگی و خودپرستی پرهیز کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام سید نورالله موسوی‌نیا عصر امروز در بازدید از موسسات قرآنی در شهرستان کنگان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه مهم‌ترین و اساسی‌ترین اولویت این سازمان است و از تمام امکانات و توانمندی موجود در این راستا استفاده می‌کنیم.
وی افزود: در چند سال گذشته شاهد بهبود فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در سطح استان بوده‌ایم و هیئت‌ها و کانون‌های فرهنگی تبلیغی در مناسبت‌های مختلف درخشش خوبی داشته‌اند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در سال جاری در راستای ساماندهی مداحان و هیئت‌ها در شهرستان‌های 9 گانه استان اقدامات اساسی انجام گرفت و شاهد شناسنامه‌دار شدن فعالان فرهنگی دینی هستیم.
موسوی‌نیا بر کیفیت‌بخشی به برنامه‌های فرهنگ دینی تاکید کرد و یادآور شد: اندیشمندان و محققان علوم اسلامی و دینی و متولیان امور باید توان خود را برای افزایش کیفیت و محتوای برنامه‌های دینی صرف کنند.
وی با توصیه به روحانیون برای افزایش سطح علمی خود تصریح کرد: روحانیون باید در همه ایام به ویژه در ایام محرم، قرآن را مبنای اصلی سخنرانی خود قرار داده و از بیان خرافه، خواندن اشعار دروغین و ضد دین بپرهیزند و در گسترش اسلام اصیل اهتمام ورزند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: یک روحانی باید تاثیر لازم را بر جامعه داشته باشد و روحانی موفق و موثر کسی است که از مردم، با مردم و در مردم باشد و از انجام هر رفتار و عملی که حاکی از تبعیض میان او و مردم باشد پرهیز کند. 
موسوی‌نیا اذعان داشت: مداحان و روحانیون دو قشر تاثیرگذار در هیئت‌های مذهبی هستند که باید از مسایلی چون عوام‌زدگی، بی‌تفاوتی و خودپرستی دور باشند.
وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد نهادینه شدن فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه هستیم که این امر باید تداوم یابد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول