اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با حضور روحانیون مستقر استان کردستان انجام شد؛

برگزاری دومین جلسه فصلی روحانیون در بیجار

خبرگزاری فارس: با حضور روحانیون مستقر استان کردستان دومین جلسه فصلی روحانیون مستقر این استان در شهرستان بیجار برگزار شد.

برگزاری دومین جلسه فصلی روحانیون در بیجار
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، معاون امور فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان پیش از ظهر امروز در این همایش با اشاره به اهمیت اجرای فعالیت‌های فرهنگی در استان اظهارداشت: نگاه به کار فرهنگی یک تکلیف الهی است و نباید فعالیت‌های فرهنگی را به عنوان شغل دانست.
حجت‌الاسلام ولی‌الله مصائبی به عوامل و خطراتی که امروز عاملین فرهنگی را تهدید می‌کند، پرداخت و گفت: رفاه طلبی و تن پروری از جمله این عوامل است و باید از این موارد دوری کرد.
وی با اشاره به اینکه مدیریت روحانیون باید مدیریتی دقیق باشد، بیان داشت: روحانیون باید هر لحظه خطر را احساس کنند و نسبت به انجام مسائل فرهنگی احساس وظیفه کنند.
وی خاطرنشان کرد: عدم تواضع در برابر مردم، سوء ‌استفاده و جاه‌طلبی فرهنگی به نام حکومت، تغییر دادن معیارهای دینی و خود انتقادی مستمر در کارها نیز از دیگر آفت‌های فرهنگی به شمار می‌رود.
معاون امور فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان ادامه داد: روحانیون باید همواره در میان مردم باشند و با درک درست از نخبگان خود را کارمند آنها بدانند و به دور از خیال‌بافی فعالیت کنند.
حجت‌الاسلام مصائبی یادآور شد: شناختن شرایط و تسلط به مسئله روز نیز از جمله مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به اهمیت رعایت و توجه به حقیقت، حقوق و عمل صالح به عنوان سه مولفه اساسی در معرفی اسلام به دنیا و جامعه بشریت اضافه کرد: امروز انسان‌ها بیشتر درگیر مسائل مادی هستند و باید سعی شود معنویت را در میان آنها گسترش داد.
فرماندار شهرستان بیجار نیز در این جلسه با اشاره به وجود آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان بیان داشت: روحانیون می‌توانند در راستای کاهش این آسیب‌ها نقش موثری داشته باشند.
خلیل جمشیدی ادامه داد: روحانیون همواره امین مردم بوده و باید رابط بین مردم و فرمانداری باشند و مشکلات آنها را منعکس کنند.
نخستین جلسه فصلی روحانیون مستقر استان کردستان فصل گذشته به همت اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان در شهرستان قروه برگزار شد.
 انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول