اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون عمرانی استاندار کردستان خواستار شد:

توسعه کشاورزی مکانیزه در کردستان

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: برای رسیدن به اهداف پیش‌بینی شده در برنامه‌های توسعه بخش کشاورزی استان مکانیزاسیون زیرساخت‌ها در این بخش ضروری است.

توسعه کشاورزی مکانیزه در کردستان
اردوان نوسودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: بخش عمده‌ای از طرح‌های عمرانی ارائه شده به کارگروه توسعه زیربنایی استان را پروژه‌های توسعه کشاورزی تشکیل می‌دهند.
وی افزود: توسعه محصولات گلخانه‌ایی، سیفی و سبزیجات، مرغداری، پروار بندی، شیلات و آبزیان، پرورش ماهیان زینتی، گسترش زیر‌ساخت‌های سیلو و انبار ذخیره غله از جمله طرح‌های در مرحله صدور پروانه در این کارگروه هستند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: طرح تولید کود آلی از فضولات مرغداری‌ها، خوراک آماده طیور، احداث کشتارگاه صنعتی از دیگر طرح‌های در حال صدور مجوز در کارگروه توسعه زیر بنایی استان است.
نوسودی اضافه کرد: کردستان در بخش کشاورزی دارای ظرفیت‌های فراوانی است که در صورت استفاده مناسب از این توانمندی‌ها زمینه اشتغال‌زایی مطلوبی در این استان فراهم می‌شود.
وی سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و دامداری در کردستان را راه حل مناسبی در راستای تسریع در رونق اقتصادی استان و اشتغال‌زایی دانست و گفت: با سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی به دلیل حمایت‌ دستگاه‌های ذی‌ربط بهتر و بیشتر می‌توان به وضعیت اقتصادی استان کمک کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: استان کردستان از جمله استان‌هایی است که به دلیل شرایط جغرافیایی و اقلیمی شرایط لازم را برای سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی دارد.
وی تصریح کرد: خوشبختانه در طول سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری‌های بسیار خوبی در این بخش صورت گرفته است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول