اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان کهگیلویه ‌و‌ بویراحمد:

با تلفن همراه و کامپیوتر هیچ خانه‌ای امن نیست

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با وجود دو ابزار کامپیوتر و گوشی‌ تلفن همراه هیچ خانه‌ای امن نیست و متولیان فرهنگی باید در این خصوص هوشیار باشند.

با تلفن همراه و کامپیوتر هیچ خانه‌ای امن نیست
حجت‌السلام حافظ ثابت صبح امروز در حاشیه برگزاری دومین روز کارگاه آشنایی با عرفان‌های نوظهور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: امروز دشمن در کنار ما قرار داشته و با ساختن ابزارهایی چون کامپیوتر و تلفن‌های همراه به خانه‌های ما آمده است.
مسئول دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هوشیاری همه آحاد جامعه به‌ویژه تصمیم‌گیران در این خصوص الزامی است، عنوان کرد: قبلا دشمن هزینه می‌کرد، جنگ‌افزار می‌خرید و سرباز می‌فرستاد تا علیه اسلام و ایران بجنگد ولی امروز دشمن ابزار خود را فرستاده و ما برای آن کار می‌کنیم.
وی افزود: در جنگ نرم ما گاها سرباز دشمن می‌شویم و دانسته یا ندانسته برای دشمن کار می‌کنیم.
ثابت بیان کرد: بسیاری از تولیدات دنیای غرب متناسب با فرهنگ غرب و اهداف آنها است که امروز به‌ راحتی در خانه‌های شیعیان جا باز کرده و این فرهنگ را با خود به جوان شیعه منتقل می‌کنند.
مسئول دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این نکته که اگر فکر کنیم دیگر خانه‌ای امن در وادی جنگ نرم با وجود ابزارهای چندرسانه‌ای وجود دارد نوعی ساده‌انگاری است، ابراز داشت: دشمن با ارسال این ابزارها علاوه بر استفاده‌های جاسوسی، باورها و اندیشه‌های یک جوان شیعه را هدف قرار داده است.
ثابت، تشخیص دشمن و ابزار دشمن را در جنگ نرم کاری سخت دانست و ادامه داد: دشمن در جنگ نرم به لحاظ اینکه با لباس و ذائقه خودی وارد می‌شود قابل ‌تشخیص نبوده که اگر هوشیار و مجهز نباشیم نه تنها  توان مقابله‌ای در این جنگ را نخواهیم داشت بلکه خود سرباز دشمن شده و آنچه دشمن می‌خواهد انجام می‌دهیم.
وی ورود برخی عرفان‌های نوظهور را میدان دیگری از جنگ نرم علیه اسلام و انقلاب دانست و اذعان داشت: دشمنان این مرز و بوم با دست گذاشتن بر مسائلی که با فطرت انسان سازگار بوده و در نگاه اول قابل پذیرش هستند سعی دارند طرفدارانی را از میان جوانان شیعه و مسلمان پیدا کنند.
مسئول دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برگزاری کارگاه‌های آشنایی با این عرفان‌ها را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: فرقه‌های جدید راهزن باور و ایمان مخاطبان خود هستند که برگزاری این کارگاه‌ها می‌تواند به‌عنوان یک تلنگر مخاطبان این عرفان‌های نوظهور را از دامی که بریشان پهن شده آگاه کنند.
به گزارش خبرنگار فارس از یاسوج کارگاه 4‌روزه آشنایی دانشجویان با عرفان‌های نوظهور در دومین روز خود با حضور بیش از 70 دانشجو از دانشگاه‌های مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و روزهای بعدی این کارگاه 26 و 27 همین ماه خواهد بود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول