اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت؛

افزایش 2 برابری شماره‌های تلفن همراه در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مخابرات استان کرمان از افزایش دو برابری شماره‌های تلفن همراه در این خطه خبر داد و گفت: شماره‌های تلفن همراه در استان کرمان به 2 میلیون و 750 هزار شماره افزایش یافت.

افزایش 2 برابری شماره‌های تلفن همراه در کرمان
علیرضا مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: امروز یک‌ میلیون و 350 هزار شماره تلفن همراه در استان کرمان وارد مدار شد.
وی تعداد شماره‌های تلفن ثابت در استان کرمان را 208 هزار و 15 شماره ذکر کرد و بیان داشت: شماره‌های تلفن همراه در استان کرمان دو میلیون و 750 هزار شماره است.
مهدوی از فعالیت 366 مرکز تلفنی ثابت در استان کرمان خبر داد و بیان کرد: 2 هزار و 114 نقطه از شهرها و روستاهای استان کرمان زیرپوشش تلفن همراه قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: در استان کرمان، یک‌ هزار و 448 روستا دارای ارتباط تلفنی و یک‌‌هزار و 229 روستا نیز دارای تلفن خانگی هستند.
مهدوی از فعالیت 590 دفتر پیشخوان دولت در شهرها و روستاهای استان کرمان خبر داد و بیان داشت: از این تعداد 185 دفتر در شهرها و 405 دفتر در روستاهای استان کرمان فعالیت می‌کنند.
وی تعداد تلفن‌های همگانی شهری، بین‌شهری و جاده‌ای در استان کرمان را 4 هزار و 853 مورد ذکر کرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول