اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشو استان اصفهان:

گام محکمی برای رقابت‌های ووشو ویتنام برداشتیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشو استان اصفهان گفت: ووشوکاران اصفهانی در رقابت‌های انتخابی‌ تیم ملی، شایستگی خود را برای حضور در رقابت‌های ووشو آسیایی ویتنام به خوبی نشان دادند.

گام محکمی برای رقابت‌های ووشو ویتنام برداشتیم
مرتضی کیانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در رقابت‌های انتخابی ووشو بزرگسالان که ویژه حضور در مسابقات ووشو آسیایی ویتنام برگزار شد، ووشوکاران اصفهان به خوبی توانستند استعداد خود را به نمایش گذاشته و این تیم در جایگاه دوم رقابت‌های ووشو انتخابی تیم ملی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه در رقابت‌های ووشو انتخابی تیم ملی، 600 نفر ورزشکار کارآزموده شرکت کردند، تصریح کرد: این مسابقات در چهار روز و با حضور 33 استان در شهر زنجان برگزار شد.
رئیس هیئت ووشو استان اصفهان با اشاره به اینکه زنجان در رقابت‌های ووشو انتخابی تیم ملی از نظر میزبانی، مدیریت بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت، تاکید کرد: در رقابت‌های ووشو انتخابی تیم ملی، تیم ووشو زنجان در رتبه نخست، تیم ووشو استان اصفهان برای نخستین بار در رتبه دوم و تیم ووشو استان کهگلویه و بویر احمد رتبه سوم این مسابقات را از آن خود کرد.
وی در مورد ووشوکاران اصفهانی شرکت کننده در بخش ساندای رقابت‌های انتخابی تیم ملی که توانستند به مقام قهرمانی دست پیدا کنند، اظهار داشت: حمیدرضا لادور و مجتبی حسین‌زاده موفق به کسب مدال طلا شدند.
کیانی افزود: مرتضی عظیمی و محمد حقیقی نیز در بخش ساندا توانستند به ترتیب مدال نقره و مدال برنز را از آن خود کنند.
وی اضافه کرد: در بخش تالو رقابت‌های ووشوی انتخابی تیم ملی، مدال برنز به دست بهنام گلی افتاد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول