اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار قیروکارزین تأکید کرد:

حمایت از مددجویان با توانمندسازی آنان

خبرگزاری فارس: فرماندار قیروکارزین گفت: توانمندکردن مددجویان نهادهای حمایتی با هدایت به سوی آموختن فن و حرفه و همچنین ایجاد اشتغال بهترین حمایت از آنها است.

حمایت از مددجویان با توانمندسازی آنان
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالحسن صمدنژاد بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان نهادهای حمایتی و خیران این شهرستان اظهار داشت: باید با هم‌اندیشی و همکاری نهادهای حمایتی و خیران این شهرستان با سرمایه‌گذاری در بخش‌های اقتصادی، منبع درآمدی برای این نهادها در راستای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی فراهم کنیم.
وی با اشاره به ضرورت ارائه آمار دقیق نهادهای حمایتی از افراد زیر پوشش برای انجام برنامه‌ریزی خاطرنشان کرد: می‌توان با هدایت فرزندان خانواده‌های زیر پوشش به سمت یادگیری فن و حرفه و دانش‌آموختگان آنها به ایجاد اشتغال و درآمدزایی با توانمند کردنشان بهترین حمایت را انجام دهیم.
صمدنژاد استفاده از تمام ظرفیت‌ها و برگزاری جلسات تخصصی اقشار و مشاغل مختلف این شهرستان با حضور ادارات مربوطه و پاسخگویی به آنها را حرکتی برای پیدا کردن مشکلات و حل آن در راستای پیشرفت تمام‌جانبه این شهرستان دانست و اضافه کرد: در قیروکارزین بالغ بر 3 هزار خانوار یعنی 25 درصد کل جمعیت این شهرستان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بالغ بر 5 درصد خانوار زیر پوشش بهزیستی هستند که این 30 درصد جمعیت در این شهرستان، آمار نگران کننده‌ای است.
این مقام مسئول بیان داشت: باید در یک برنامه‌ریزی هدفمند کاری کنیم تا خانواده‌های زیر پوشش روی پای خود ایستاده و درآمدزایی کنند تا ضمن توانمندی خود آمار محرومیت‌ها در این شهرستان سیر نزولی داشته باشد.
به گزارش فارس، این جلسه با توضیحات مسئولان اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در مورد مددجویان و فعالیت‌های حمایتی انجام شده، طرح مشکلات و ارائه برخی راه‌حل‌ها و همچنین سخنان خیران و پیشنهادات آنان پایان یافت.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول