اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان خبر داد؛

استقبال دستگاه‎های اجرایی گلستان از ایجاد شهرک خصوصی

خبرگزاری فارس: معاون دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: هیچ دستگاهی مخالف ایجاد این شهرک‌های خصوصی در استان نیست و بدون تردید از این موضوع استقبال می‎کنند.

استقبال دستگاه‎های اجرایی گلستان از ایجاد شهرک خصوصی
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان، عبدالخالق سجادی در جلسه راهکارهای ایجاد شهرک خصوصی بندرخواجه‎نفس که در محل دفتر شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان برگزار شد، اظهار داشت: دستگاه‎های اجرایی استان برای همکاری با بخش غیردولتی در زمینه ایجاد شهرک خصوصی بندرخواجه نفس آمادگی دارند. 
وی تصریح کرد: لازمه ایجاد این طرح هماهنگی با دستگاه‎ها است و برای این منظور لازم است طرح جامع  برای تعیین وضعیت اراضی منطقه مورد نظر اجرای این طرح تهیه شود.
معاون دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: بخش خصوصی می‎تواند مراحل قانونی درخواست مجوز برای ایجاد شهرک خصوصی بندرخواجه نفس را طی کرده و دستگاه‎های اجرایی مرتبط نیز همکاری لازم را خواهند داشت.
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گلستان نیز در این جلسه گفت: 120 کیلومتر مرز دریایی در استان وجود دارد که امکان دسترسی در بخش‎هایی از این سواحل وجود ندارد.
زین‎العابدین بازیاری افزود: ایجاد شهرک خصوصی در منطقه خواجه‎نفس می‎تواند در اقتصاد منطقه نقش مهمی داشته باشد.
به گفته وی، اولین گام برای ایجاد این شهرک، تهیه طرح جامع منطقه برای تعیین وضعیت اراضی است و این اداره کل نیز موافق ایجاد شهرک صنعتی خصوصی در بندرخواجه نفس است.
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گلستان ادامه داد: فعالیت این شهرک صنعتی باید در زمینه صنعت تبدیلی دریایی باشد چرا که کارخانجات کشورهای همسایه گلستان از این قابلیت برخوردار نیستند.
سرپرست شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان نیز گفت: این شرکت برای ایجاد شهرک خصوصی و تخصصی از هیچ تلاشی دریغ نمی‎ورزد.
نیما بیرودیان ابراز داشت: اعطای مجوز برای ایجاد شهرک خصوصی نیازمند طی مراحل مختلفی است که این مراحل باید از سوی متقاضی طی شود.
وی متذکر شد: شرکت شهرک‎های صنعتی پس از دریافت درخواست متقاضی و گرفتن طرح امکان‎سجی و انجام مطالعات اولیه، درخواست متقاضی را به سازمان صنایع کوچک و شهرک‎های صنعتی ایران ارسال و در صورت وجود عدم موانع یا مشکل، مجوز ایجاد شهرک خصوصی از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‎های صنعتی ایران صادر می‎شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول