اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم ملکان:

مسئولان در خصوص شهرک صنعتی ملکان کم‌کاری می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ملکان در مجلس از عدم برطرف شدن مسائل و مشکلات شهرک صنعتی شماره دو ملکان انتقاد کرد و گفت: مسئولان در خصوص شهرک صنعتی ملکان کم‌کاری می‌کنند.

مسئولان در خصوص شهرک صنعتی ملکان کم‌کاری می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از ملکان، سلمان خدادادی ظهر امروز در جلسه معارفه رئیس جدید اداره تعاون شهرستان ملکان در مجلس از عدم برطرف شدن مسائل و مشکلات شهرک صنعتی شماره دو ملکان انتقاد کرد و اظهار داشت: با آنکه 800 هکتار از بهترین زمین‌های منطقه به این امر اختصاص دارد و بخش خصوصی نیز از آن استقبال کرده، ادارات کل مربوطه استان در این خصوص کوتاهی می‌کنند.
وی تصریح کرد: دولت به تنهایی هیچ‌گاه نمی‌تواند معضل بیکاری را حل کند و موفقیت در این امر نیز کمک همگان را می‌طلبد.
خدادادی افزود: اعطای تسهیلات، تسهیل در بوروکراسی حاکم بر بانک‌ها و تامین شغلی پایدار در زمینه جذب سرمایه‌گذار و تشویق بخش خصوصی موثر است.
نماینده مردم ملکان در مجلس ادامه داد: اگر بخواهیم مشکل بیکاری جوانان و اشتغال را به طور اصولی حل کنیم باید از بروکراسی اداری و کاغذبازی‌های بیهوده فاصله گرفته و دست سرمایه‌گذاران از هر نقطه کشور که باشند را به گرمی بفشاریم.
نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، بیکاری جوانان تحصیلکرده را معضل بزرگ کشور  دانست و گفت: درخواست کار و استخدام به خصوص از ناحیه جوانان اکثراً تحصیلکرده بیشتر مراجعات و مکاتبات به نمایندگان را به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره به کارهای خوب انجام شده توسط دولت‌های نهم و دهم در خصوص ایجاد بسترهای مناسب برای اشتغال‌زایی تلاش بیش از پیش مسئولان استانی و کشوری را در زمینه تحقق کامل‌تر برنامه‌های دولت خدمتگزار خواستار شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول