اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار نوشهر خبر داد:

واگذاری 200 هکتار زمین برای احداث شهرک صنعتی در کجور

خبرگزاری فارس: فرماندار نوشهر از توافق منابع طبیعی و شرکت شهرک‌های صنعتی برای واگذاری 200 هکتار زمین برای احداث شهرک صنعتی خسران در کجور خبر داد.

واگذاری 200 هکتار زمین برای احداث شهرک صنعتی در کجور
به گزارش خبرگزاری فارس از کجور مازندران، محمدعلی قمی اویلی شامگاه جمعه در دیدار چهره به چهره با مردم دهستان توابع کجور و 18 روستای زیرمجموعه آن که در مسجد روستای کجور برگزار شد با اشاره به مشکلات این بخش تلاش برای رفع محرومیت از کجور را از وظایف اصلی مسئولان عنوان کرد.
قمی اویلی افزود: دیدار نزدیک با مردم می‌تواند در شناسایی و رفع مشکلات مردم تاثیر بیشتری داشته باشد.
وی ابراز داشت: کجور به عنوان نگین البرز مرکزی باید بدرخشد و زیرساخت‌های لازم برای دستیابی به این مهم در این بخش باید اجرایی شود.
این مسئول ادامه داد: تسریع در روند احداث راه دسترسی نوشهر به کجور، برطرف ساختن مشکل آب شرب روستاها و اعمال مدیریت صحیح بر این بخش و دقت نظر در تخصیص اعتبارات لازم در راه‌های روستایی در کنار ایمن‌سازی راه‌ها و استفاده از علائم و استانداردهای لازم برای جاده‌ها از جمله اقداماتی است که باید صورت گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره مشکلات سوخت مردم این منطقه بیان داشت: مشکل خاصی برای افرادی که از قبل ثبت نام شده‌اند وجود ندارد و شوراها و دهیاران نسبت به اطلاع‌رسانی به  آن دسته از افرادی که هنوز اقدام خاصی در این زمینه نکرده‌اند اقدام کنند.
فرماندار نوشهر همچنین از توافق منابع طبیعی و شرکت شهرک‌های صنعتی برای واگذاری 200 هکتار زمین برای احداث شهرک صنعتی خسران در کجور خبر داد.
این مسئول همچنین ایجاد مراکز تفریحی، ورزشی به ویژه پارک‌ها را از مهم‌ترین مواردی عنوان کرد که مورد غفلت قرار گرفت و آن را به عنوان اولویت عنوان کرد.
وی با اشاره به تمدن چندهزار ساله کجور آن را دارای نیروی انسانی توانمندی عنوان کرد که توانایی برداشتن کلمه محروم از این بخش را دارند.
بخشدار کجور نیز از مهم‌ترین دغدغه‌های بخش کجور را زیرساخت راه عنوان کرد.
سید نادر موسوی‌زاده همچنین با اشاره به ارتقای روستای پول به شهر ایجاد پلیس راهور و ارتقای پاسگاه آن را خواستار شد.
این مسئول تصریح کرد: عدم استعلام برای صدور پروانه، عدم پوشش کانال‌های تلویزیونی، ایرانسل و همراه اول در بسیاری از نقاط این بخش، تسهیل‌سازی در روند دریافت کالابرگ سوخت، عدم اختصاص اعتبارات سیل کینس و مشکل برق برخی از روستاها از مهم‌ترین مشکلات این بخش است.
در این دیدار فرماندار نوشهر با 125 نفر ملاقات و به بیش از 300 درخواست روستائیان رسیدگی کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول