اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در مشهد؛

کارگاه‌های آموزشی والدین دانش‌آموزان استثنایی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: کارشناس جسمی حرکتی آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: کارگاه‌های آموزشی بهداشت روان برای والدین دانش‌آموزان استثنایی استان خراسان رضوی، جنوبی و کرمان در مشهد برگزار می‌شود.

کارگاه‌های آموزشی والدین دانش‌آموزان استثنایی برگزار می‌شود
سیدمهدی پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران هرسال طبق دستورالعمل و ردیف بودجه، کارگاه‌هایی را برای دانش‌آموزان استثنایی و ایثارگران برگزار می‌کند.
پناهی افزود: استان خراسان رضوی در سال گذشته نیز این کارگاه‌ها را با کیفیت بالا برگزار و موفق به کسب مقام اول در کیفیت برگزاری کارگاه‌ها در سطح کشور شد.
کارشناس جسمی حرکتی آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: امسال این کارگاه‌های آموزشی برای دانش‌آموزان استثنایی و والدین آنها از استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و کرمان طی دو روز برگزار می‌شود.
پناهی ابراز داشت: از استان خراسان رضوی 60 دانش‌آموز، استان خراسان شمالی هشت دانش‌آموز و استان کرمان 27 دانش آموز به همراه والدینشان در کارگاه‌های آموزشی شرکت می‌کنند.
مسئول برگزاری این کارگاه‌ها افزود: کارگاه‌های آموزش خانواده با محوریت بهداشت روان به منظور آشنایی بیشتر والدین دانش‌آموزان استثنایی و جانبازان با مسائل و مشکلات آنها برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: با برگزاری این کارگاه‌های آموزش مشاوره با خانواده‌های دانش اموزان قصد داریم تا والدین را با توانمندی‌های دانش‌آموزان استثنایی جسمی حرکتی بیشتر آشنا کنیم.
کارشناس جسمی حرکتی آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: به بهانه برگزاری این کارگاه‌ها که در این دو روز طی 8 تا 10 ساعت برگزار می‌شود سعی در ثبات توانمندی‌های دانش‌آموزان و ایجاد بستر رشد و شکوفایی دانش‌آموزان داریم.
پناهی ابراز داشت: برای دانش‌آموزان طی برگزاری کارگاه‌های هنری هنرهای دستی و ساخت کارت تبریک برای دختران و کارگا‌ه‌های هنرهای دستی و نمایش خلاق و تئاتر درمانی و بازی‌های هدایت شده مهارت‌های زندگی برای پسران برگزار می‌شود.
کارشناس جسمی حرکتی آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی ادامه داد: پس از اختتامیه این کارگاه‌های آموزشی برای دانش آموزان دختر و پسر استثنایی شرکت‌کننده در این دوره، آثار تولیدشده دانش‌آموزان در محل اختتامیه به نمایش گذاشته می‌شود و در معرض دید مسئولان و والدین دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.
پناهی از حضور رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در مراسم اختتامیه این دوره از کارگاه‌ها خبر داد و اذعان داشت: در استان خراسان رضوی،100 مرکز آموزش استثنایی وجود دارد که 43 مرکز آموزشی در مشهد و بقیه در سراسر استان خراسان، خدمات آموزشی را برای دانش‌آموزان استثنایی انجام می‌دهند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول