اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار خراسان شمالی:

چهره مقاومت مردم ایران در غزه و تمام کشورهای منطقه متبلور است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی گفت: چهره مقاومت مردم ایران در غزه و تمام کشورهای منطقه متبلور است.

چهره مقاومت مردم ایران در غزه و تمام کشورهای منطقه متبلور است
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، پل روستای خرق از توابع شهرستان فاروج با حضور استاندار خراسان شمالی افتتاح شد.
مجری پروژه پل روستای خرق بنیاد مسکن بوده و در زمان 40 روز و با صرف اعتبار 700 میلیون ریال به مرحله بهره‌برداری رسیده است.
استاندار خراسان شمالی همچنین با شرکت در یادواره شهدای سادات روستای خرق شهرستان فاروج گفت: اینکه روستایی دور افتاده مثل خرق 30 شهید بزرگوار که تعداد زیادی از آن‌ها از سادات هستند را تقدیم انقلاب کرده و مردم این روستا قبل از انقلاب در حمایت از امام و انقلاب کفن‌پوشان به مشهد مقدس عزیمت داشته‌اند نشانه ولایت پذیری شما مردم فهیم است .
ابوطالب شفقت اظهار داشت: روستای خرق با تقدیم 30 شهید و حضور سادات گرانقدر، دارای عظمت و کرامت والایی است، روستایی عالم پرور و شهید پرور که همواره در صحنه‌های انقلاب بوده است.
وی اضافه کرد: امروز صبر و بردباری خانواده شهدا و نصیحت پدران و مادران شهدا به ما مسئولان، نشأت گرفته از خطبه غدیر پیامبر اسلام (ص) است.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی اظهار داشت: امروز مردم ایران اسلامی خصوصاً خانواده معظم شهداء به برکت ایثار و فداکاری شهیدان خود در سطح دنیا الهام بخش شده‌اند و چهره مقاومت مردم ایران در غزه و تمام کشورهای منطقه متبلور است.
وی تاکید کرد: در شرایط حساس امروز همه ما وظیفه داریم از راه و خون شهیدان پاسداری کنیم و ذره‌ای به دشمنان اسلام و انقلاب اجازه نفوذ ندهیم.
استاندار خراسان شمالی با اشاره به واقعه غدیرخم گفت: ولایت فقیه استمرار حرکت انبیاء و در راستا و ادامه دستور غدیر و اجرای خطبه غدیریه است که رسول خدا (ص) در 18 ماه ذی حجه در منطقه غدیر خم ابلاغ کردند.
وی اظهار داشت: عید غدیر متعلق به همه انسان‌ها و نجات بخش بشریت و نقطه عطف اداره اجتماعی در نظام اسلامی است.
برپایه این خبر، یادواره شهدای سادات روستای خرق شهرستان فاروج در محل مسجد جامع این روستا برگزار شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول