اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر برق منطقه‌ای مازندران و گلستان:

83 پروژه برق در مازندران در دست اجرا است

خبرگزاری فارس: مدیر برق منطقه‌ای مازندران و گلستان گفت: 83 پروژه با 445 میلیارد تومان اعتبار در مازندران در دست اجرا است.

83 پروژه برق در مازندران در دست اجرا است
حسین افضلی در حاشیه افتتاح خط 230 کیلو ولتی بابل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: بهزاد در بدنه سازمان سیستم در سالیان متمادی اجرا کرده که مدیران با اجرای آن به موفقیت‌های زیادی دست یافتند.
وی ابراز داشت: از جمله این دستاورد‌ها، بهره‌برداری از نیروگاه 572 مگاوات علی‌آباد است که تابستان گذشته استان گلستان را از دیگر مناطق بی‌نیاز کرد و حتی 850 مگاوات بیشتر تولید دارد.
افضلی بیان داشت: سال 88 مصرف برق در مازندران 2هزار و 123 مگاوات بود که در سال گذشته به 2 هزار و 537 مگاوات رسید که 3/19 درصد رشد داشته این در حالی است که مصرف پیک کشور هشت درصد است که 5/2 برابر متوسط کشوری رشد داشتیم.
این مسئول تصریح کرد: پیک مصرفی برق در سال ۹۰ در مازندران ۲ هزار و 723 مگاوات بوده که در مقایسه با سال گذشته به 3/7 درصد رشد داشته که این میزان 5/2 برابر متوسط کشوری است.
وی با اشاره به اینکه بیش از 83 پروژه با 445 میلیارد تومان اعتبار در مازندران در دست بهره‌برداری است، بیان داشت: انتظار داریم  با دستور بهزاد واحد نیروگاهی 500 مگاواتی درمازندران احداث شده تا تولید برق را کامل کرده و انرژی مورد نیاز مرکز مازندران را تامین می‌کند و همچنین دستور اخذ مجوز زیست محیطی برای غرب مازندران را خواستاریم تا در سال 92 فاز اول آن به بهره‌برداری برسد.
افضلی با اشاره به موفقیت‌های صنعت برق مازندران خاطرنشان کرد: دستاورد خوبی در بخش‌های استانی، ملی و جهانی کسب کردیم که در بخش استانی سال‌های متمادی دستگاه برتر طرح تکریم و تحول اداری بودیم.
وی ادامه داد: یکی ازمهم‌ترین  اهداف این است که ما خاموشی ویژه نداشته باشیم که در این بخش رتبه اول را طی دو سال متمادی در جشنواره اول و دوم ملی نظام در کشور و تندیس سیمین را کسب کردیم.
مدیر برق منطقه‌ای مازندران و گلستان اضافه کرد: چند پروژه چالشی در دو استان داریم یکی پست 62 کیلو واتی که کلنگ‌زنی شد، پروژه‌ای نیز در ساری با خط 200 مگاوات به زودی در تابستان 91 اجرا می‌شود.
این مسئول اذعان داشت: پیک مصرفی سال جاری بابل 295 ولت بود که با افتتاح این پست به تنهایی می‌تواند حدود 52 درصد از نیاز بابل را تامین کند که از اهداف این پروژه نیز تامین انرژی مورد نیاز، اطمینان از شبکه بابل و کاهش تلفات است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول