اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شهردار شهرکرد:

خطوط اتوبوسرانی شهرکرد به بخش خصوصی واگذار می‎شود

خبرگزاری فارس: شهردار شهرکرد گفت: خطوط اتوبوسرانی شهر شهرکرد به بخش خصوصی واگذار می‎شود.

خطوط اتوبوسرانی شهرکرد به بخش خصوصی واگذار می‎شود
نورالله غلامیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با اختصاص هفت دستگاه اتوبوس شهری در مسیر خط حافظ شمالی شهرکرد این مسیر به بخش خصوصی واگذار شد.
وی افزود: در حال حاضر 53 دستگاه اتوبوس از سوی شهرداری به بخش خصوصی واگذار شده است که این تعداد دستگاه اتوبوس در 10 خط شهری مشغول به جابه‌جایی شهروندان هستند.
غلامیان ارائه خدمات بهینه به شهروندان و کاهش زمان سرویس دهی به همشهریان را از مهم‌ترین دلایل این امر برشمرد و گفت: تجربه به خوبی ثابت کرده است، فعالیتی که به بخش خصوصی واگذار شود بسیار کارآمدتر و خدمات با کیفیت بهتری به شهروندان ارائه خواهد شد.
شهردار شهرکرد با تأکید بر اینکه رویکرد شرکت واحد اتوبوسرانی و شهرداری شهرکرد به سوی خصوصی سازی خواهد بود، گفت: درست است که رویکردمان به سمت خصوصی سازی است اما این مهم باعث نمی‌شود که از کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان غافل بمانیم.
وی ادامه داد: به طور قطع هر شرکت خصوصی که خواهان ورود در این بخش باشد، باید ابزارهای لازم را در اختیار داشته باشد چرا که ورود شرکت‎‌های خصوصی باید ارتقای کیفیت را به همراه داشته باشد.
غلامیان با بیان اینکه ارائه بهینه خدمات به شهروندان رویکرد اصلی شهرداری شهرکرد است، گفت: این مهم باعث شده که سطح انتظار شهروندان بالا رود به طوری که شهروندان امروز سوار اتوبوس‎هایی می‌شوند که دارای خدمات بیشتر و کیفیت بالاتری است، اما این از سیاست‌های مدیریت شهری است تا شهروندان را با حقوق شهروندی‌شان آشنا کرده و دریافت خدمات شهری و رفاهی را جزو مطالبات بحق خود بدانند.
شهردار شهرکرد در ادامه با اشاره به اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای شهرداری در سال‌جاری، گفت: در سال ‌جاری از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها و سرمایه‌ای این استان افزون بر 8 میلیارد ریال اعتبار به‌منظور تکمیل طرح‌های عمرانی به این شهرداری اختصاص یافت
وی افزود: تاکنون افزون بر 50 درصد از این میزان اعتبارات به شهرداری اختصاص یافته است که این اعتبارات برای تکمیل و بهره‌برداری از 17 طرح عمرانی در دست اجرا هزینه خواهد شد.
غلامیان با اشاره به طرح‎های در دست اجرای شهرداری، گفت: احداث پل انتهای مسیر فارابی، احداث پل هوایی ترمینال سامان، تکمیل معابر و پیاده‎رو سازی ناحیه غرب شهرکرد و اراضی برم پهنه، اصلاح گره‌های ترافیکی سطح شهر و احداث ایستگاه آتش‌نشانی منظریه از جمله طرح‌های در دست اجرای این شهرداری است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول