اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر امور سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری تبریز خبر داد:

اجرای 120 پروژه مشارکت بخش خصوصی در تبریز

خبرگزاری فارس: مدیر امور سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری تبریز از 120 قرارداد اجرای پروژه با مشارکت بخش خصوصی توسط شهرداری تبریز به مرحله اجرا و بهره‌برداری رسیده است.

اجرای 120 پروژه مشارکت بخش خصوصی در تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، داود ندیم در مراسم بهره‌برداری از فاز دو مرکز خرید جواهر تبریز با اعلام اینکه زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی توسط شهرداری تبریز فراهم شده است، اظهار داشت: شهرداری تبریز در چند سال اخیر با محوریت جذب و مشارکت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی خدماتی و فرهنگی پیشرو دیگر شهرها در اجرای و بهره‌برداری از این پروژه‌ها است.
وی در ادامه سخنان خود با اعلام این که در چهار سال اخیر بیش از 120 قرارداد اجرای پروژه  با مشارکت بخش خصوصی توسط شهرداری تبریز به مرحله اجرا و بهره‌برداری رسیده است، تاکید کرد: در این مدت  هر ساله بالغ بر هزار میلیارد ریال پروژه مشارکتی توسط شهرداری تبریز اجرا شده و در شش ماه اول امسال نیز تعداد 11 پرونده به ارزش 2080 میلیارد تومان به مرحله قرارداد رسیده است.
مدیر امور سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری سومین همایش سرمایه‌گذاری در تیرماه امسال افزود: در این همایش 248 تفاهمنامه به ارزش 15 هزار میلیارد تومان با امضای شهردار تبریز و مشارکت کنندگان بخش خصوصی رسید که با آغاز مراحل اجرایی این پروژه‌ها شاهد تحولات چشمگیر در شهر تبریز خواهیم بود.
فاز دو مرکز خرید جواهر تبریز به‌عنوان یکی از مدرن‌ترین و زیباترین مجتمع‌های رفاهی، خدماتی و تجاری  شهر در زیربنایی به وسعت 10 هزار مترمربع  همزمان با عید سعید غدیر توسط شهرداری تبریز به مرحله اجرا و بهره‌برداری رسید و برای احداث آن بالغ بر 100 میلیارد ریال اعتبار از سوی شهرداری تبریز و بخش خصوصی هزینه شده است.
انتهای پیام/ح30
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول