اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون عکاسان استان زنجان:

برگزاری نمایشگاه‌های موضوعی موجب ارتقای عکاسی می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کانون عکاسان استان زنجان گفت: برگزاری نمایشگاه‌های موضوعی موجب ارتقای هنر عکاسی می‌شود.

برگزاری نمایشگاه‌های موضوعی موجب ارتقای عکاسی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سالار نیرهدی چهارشنبه شب در حاشیه آغاز به کار نمایشگاه آثار گروهی عکاسان زنجانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: نخستین نمایشگاه از سری نمایشگاه‌های فصلی کانون عکاسان استان زنجان با موضوع آزاد از چهارشنبه شب در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
وی ادامه داد: این نمایشگاه با حضور 40 عکاس زنجانی با 40 عکس 35 در 35 میلی‌متر در معرض دید علاقمندان قرار گرفته و عکس‌هایی که به شیوه سنتی کار شده، در این نمایشگاه ارائه شده است.
مسئول کانون عکاسان استان زنجان تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف بازگشت عکاسان به گذشته و آشنایی با عکس سنتی به صورت فصلی برگزار می‌شود.
وی از برگزاری جشنواره فصل زمستان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و بیان داشت: با زمان‌بندی‌های انجام شده نمایشگاه فصل زمستان با موضوع پرتره در زنجان برگزار می‌شود.
نیرهدی با اشاره به اینکه برگزاری کارگاه‌های نقد عکس از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه محسوب می‌شود، تصریح کرد: فضای مورد نیاز برای ارائه عکس‌های بیشتر در قالب نمایشگاه تدارک دیده شده و از نظر مکانی مشکلی برای اجرای نمایشگاه‌های مختلف عکاسی نداریم.
وی ابراز داشت: در این نمایشگاه از حضور عکاسان پیشکسوت زنجانی از جمله استاد نظر علیان، حمید پناهی، حمید بیگی و سایر عکاسان با تجربه استفاده می‌شود.
مسئول کانون عکاسان استان زنجان خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های موضوعی موجب ارتقای هنر عکاسی شده و سطح ارائه فعالیت‌ها را افزایش می‌دهد.
این مسئول یادآور شد: این نمایشگاه در قالب عکس‌های رنگی و سفید و سیاه برگزار شده و کارگاه نقد عکاسی نیز در صورت لزوم در کنار برگزاری نمایشگاه برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه کانون عکاسان استان برنامه‌های مختلفی در سال جاری برای هنرمندان این رشته برگزار کرده، اضافه کرد: برگزاری کارگاه‌ ورک‌شارپ عکاسی و برگزاری نمایشگاه‌های انفرادی مختلف از دیگر برنامه‌های اجرا شده در سال جاری است.
پناهی عنوان کرد: نمایشگاه گروهی کانون عکاسان استان زنجان با موضوع پرتره از پنجم تا 13 بهمن ماه سال جاری در زنجان برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند در زمان فراخوان نمایشگاه عکس‌های خود را به کانون عکاسان استان تحویل دهند.
مسئول کانون عکاسان استان زنجان یادآور شد: آثار ارائه شده پس از داوری در نمایشگاه که تا 13 بهمن برگزار می‌شود، در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.
وی از برگزاری دور سوم این نمایشگاه‌های زنجیره‌ای عکاسی خبر داد و گفت: این نمایشگاه با موضوع رستن با رعایت ترکیب محتوایی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول