اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه موقت بوشهر:

دشمن روی اعتقادات جوانان و نوجوانان متمرکز شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بوشهر گفت: باید این واقعیت را باور کنیم که دشمن تمام برنامه‌های خود را روی اعتقادات و فرهنگ جوانان و نوجوانان متمرکز کرده و ما باید در این عرصه دفاعی جانانه داشته باشیم.

دشمن روی اعتقادات جوانان و نوجوانان متمرکز شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام جواد اسماعیلی‌نیا چهارشنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: از آنجا که هدف اصلی دشمنان در هجمه‌های فرهنگی جوانان و نوجوانان هستند، آموزش و پرورش در ایجاد مصونیت برای این قشر در مقابله با این تهاجمات رسالت سنگینی بر عهده دارد.
وی افزود: ورود آموزش و پرورش به طرح نهضت قرآنی با رویکرد تقویت باورهای دینی و اعتقادی جوانان و نوجوانان در مقابله با جنگ نرم دشمن بسیار تاثیر‌گذار است.
اسماعیلی‌نیا تصریح کرد: همچنین در این راستا طرح عفاف و حجاب در شهر بوشهر به مرحله اجرا درآمده است که تا سال دیگر این طرح در همه مناطق استان اجرا می‌شود.
این مسئول یادآور شد: اهل بیت معارفی دارند که اگر با زبان هنر، رسانه و امروزی بیان شود بدون شک در تقویت اعتقادات جوانان و نوجوان بسیار تاثیرگذار خواهند بود.
امام جمعه موقت بوشهر عنوان کرد: وظیفه ما است که با طراحی و اجرای برنامه‌های متناسب زمینه‌های لازم برای مصونیت جوانان و نوجوانان را در برابر هجمه‌های دشمنان فراهم کنیم.
اسماعیلی‌نیا ادامه داد: فقط یک مدرسه وابسته به حوزه علمیه به نام المهدی در استان و در شهر خورموج داریم که با تلاش‌های روحانی جوان، فعال و خوش فکر مستقر، این مدرسه موفق شده رتبه نخست را در بین مدارس حوزوی کشور از آن خود کند.
وی اضافه کرد: برغم کسب این موفقیت بزرگ و قابل توجه، اطلاع‌رسانی خاصی در این زمینه نشده است.
اسماعیلی‌نیا خاطرنشان کرد: کار کردن در این زمینه جواب می‌دهد در آینده بازخوردهای بسیار خوبی برای استان دارد.
امام جمعه موقت بوشهر اضافه کرد: با توجه با نقش و تاثیرگذاری فعالیت مدارس حوزوی در مقابله با حربه‌های نرم دشمنان انتظار می‌رفت در هر شهرستان حداقل دو مدرسه حوزوی ایجاد شود که تاکنون محقق نشده است. 
اسماعیل‌نیا متذکر شد: قرآن محوری دوای درد امروز جامعه است و تنها در سایه قرآن می‌توان به سعادت و خوشبختی دست یافت.
وی در پایان اذعان داشت: در صورتی جامعه روی سعادت را می‌بیند و بیمه می‌شود که قرآن سرلوحه کارها قرار گیرد. 
انتهای پیام/ن۲۰   
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول