اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده ناحیه بسیج سپاه سیریک:

برای مقابله با جنگ نرم به دنبال ادوات ویژه باشیم

خبرگزاری فارس: فرماندده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک با بیان اینکه در حال حاضر یکی از الویت‌های سپاه و بسیج اجرای طرح صالحین است، گفت: برای مقابله با جنگ نرم باید به دنبال تجهیز خود و جوانان به ادوات دفاعی این نوع جنگ باشیم.

برای مقابله با جنگ نرم به دنبال ادوات ویژه باشیم
به گزارش خبرگزاری فارس از بندر سیریک واقع در شرق هرمزگان، سرهنگ اسحاق حیدری شامگاه چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان پایگاه بسیج بندر کوهستک مرکز بخش بمانی که با حضور جمعی از پاسداران و بسیجیان برگزار شد، با بیان اینکه مهم‌ترین و جدیدترین ماموریت بسیج مقابله با تهاجم فرهنگی و اجرای طرح صالحین است، اظهار داشت: تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقیناً از برکات و الطاف جلیة خداوند تعالی بوده که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد چرا که اگر بسیج نبود در دفاع مقدس نمی‌توانستیم در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کنیم و هر جا که نوای دلنشین بسیج طنین‌انداز شده تحول عظیم ببار آورده که ثمرات آن در تمام زمینه‌ها آشکار شده است.
وی افزود: بسیج یک نیروی مردمی است و به طبقه خاصی تعلق ندارد و بسیجی را می‌توان در هر قشری از اجتماع جستجو کرد و یافت.
این فرمانده سپاه ادامه داد: بسیجی با ایمان عمیق توام با عواطفی که از خصوصیات ملت ایران سرچشمه می‌گیرد رفتار و عملکرد دشمن را رصد و هر زمان که لازم شود وارد میدان‌ها و جبهه‌های مختلف شده و با تفکری که از اسلام ناب محمدی (ص) نشأت می‌گیرد به مقابله با خطرات می‌رود.
حیدری با بیان اینکه هدف از تشکیل واحد بسیج مستضعفان ایجاد توانایی‌های لازم در تمام افراد معتقد به قانون اساسی و اهداف انقلاب اسلامی به منظور دفاع از کشور، نظام جمهوری اسلامی و  کمک به مردم به هنگام بروز بلایا و حوادث غیر مترقبه است، ابراز داشت: بسیج جایگاهی ملکوتی است و مکانی برای درس چگونه زیستن انسان‌ها و جایگاه عشق و صفا و صمیمت و در یک کلام، شهید جبهه‌ها و قهرمان و مظلوم پشت جبهه‌هاست.
وی عنوان کرد:خانواده کانون توجه حملات ابزارهای مدرن تهاجم فرهنگی است و با تضعیف آن بسیاری از اهداف تهاجم فرهنگی دشمنان محقق می‌شود و با نگاه به کارکردهای خانواده می‌توان به اهمیت آن توجه کرد.
این مسئول ادامه داد: خانواده به عنوان یک نهاد اجتماعی پایه و اساسی در جامعه، معمولاً کارکردهای گوناگونی را بر عهده دارد که البته چگونگی این کارکردها و شدت عملکرد آنها در فرهنگ‌های گوناگون متفاوت است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک خاطرنشان کرد: پایه‌های هر جامعه، ریشه در ارزش‌ها و نظام عقیدتی آن دارد و برای تضعیف هر جامعه، کافی است تا فرهنگ آن را تضعیف کرد.
حیدری افزود: با این کار افراد جامعه از خود بیگانه شده و بر خلاف آنچه که حقیقت فرهنگی آنها را تشکیل می‌دهد، رفتار می‌کنند بنابراین همان طور که لازمه حملات نظامی ابزار و آلات جنگی است، لازمه تهاجم فرهنگی نیز وسایلی است تا گلوله‌های زهرآگین فرهنگی دشمن از طریق ماهواره‌ها گرفته تا اینترنت، رادیو و توزیع کتاب‌های ضد فرهنگی و دگراندیشی سعی در انحراف جوانان و جامعه اسلامی دارند.
حیدری مهم‌ترین و جدیدترین ماموریت بسیج را مقابله با تهاجم فرهنگی و اجرای طرح صالحین در پایگاه‌های مقاومت بسیج عنوان کرد.
در پایان این مراسم علی ترکمانی به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج شهید احمد ذاکری بندر کوهستک معرفی و از حسن زارعی فرمانده سابق با اهدا لوح تقدیر و جوایزی تجلیل به عمل آمد.
ترکمانی در حال حاضر مسئول بازرسی اداره آموزش و پرورش و استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیریک است.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول