اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

همزمان با آغاز فصل سرما صورت گرفت؛

خدمت‌رسانی تاکسیرانان شهرری به شهروندان در روزهای بارانی اخیر

خبرگزاری فارس: همزمان با آغاز فصل سرما تاکسیرانان شهرری در روزهای بارانی اخیر به شهروندان خدمت رسانی کردند.

خدمت‌رسانی تاکسیرانان شهرری به شهروندان در روزهای بارانی اخیر
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، با توجه به تدابیر و تمهیدات صورت گرفته از سوی اداره تاکسیرانی منطقه 20 تهران خوشبختانه در روزهای بارانی اخیر مشکل کمبود تاکسی در خطوط و پایانه‌های سطح منطقه 20 وجود نداشت.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 در این ارتباط در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران گفت: با نظارت و هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی اداره تاکسیرانی منطقه این ناوگان با تمام ظرفیت خود به شهروندان خدمت رسانی کرده است، ضمن اینکه پدیده آبگرفتگی در پایانه‌ها نیز مشاهده نشد و رانندگان و مسافران به راحتی در این نقاط مستقر شدند.
علیرضا اسفراینی‌نژاد در ارتباط با وضعیت خطوط تاکسیرانی در منطقه 20 تصریح کرد: در حال حاضر 47 خط تاکسیرانی، 3 هزار و 567 دستگاه تاکسی و تعداد هفت پایانه در خدمت ساکنان این منطقه هستند.
وی در ادامه با اشاره به اقدامات اخیر پیرامون تاکسیرانان منطقه به برپایی کارگاه‌های آموزشی مدیریت بحران اشاره کرد و افزود: این کارگاه‌ها طی تفاهم‌نامه و هماهنگی سازمان تاکسیرانی و سازمان پیشگیری از مدیریت بحران شهرداری تهران و به‌منظور توسعه و ترویج فرهنگ خود امدادی و دیگر امدادی بین تاکسیرانان در مواقع اضطراری به‌ویژه تصادفات رانندگی برگزار می‌شود.
اسفراینی‌نژاد با اشاره به اهمیت برپایی این سمینارهای آموزشی خاطرنشان کرد: تاکسیرانان از اقشار زحمتکش و از جمله شهروندانی هستند که از ساعات اولیه روز تا نیمه‌های شب در خیابان‌ها تردد و با شهروندان ارتباط نزدیک و موثر دارند و از این جهت می‌توانند در امر ترویج مقابله با بحران و همچنین خود امدادی و دگر امدادی نقش مهمی را در سطح شهر عهده‌دار باشند. معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 در پایان با اشاره به اینکه در این دوره‌های آموزشی که در چند گروه در پایگاه ویژه مدیریت بحران تشکیل و طی 45 روز ادامه دارد بیش از 2 هزار نفر از تاکسیرانان منطقه 20 شرکت دارند، تاکید کرد: از سوی دیگر به منظور آماده سازی شهروندان در مواجهه با حوادث احتمالی، تراکت‌هایی با محتوای آمادگی در برابر زلزله تهیه و در تمام تاکسی‌ها نصب می‌شود.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول