اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شاهرود:

شهدا با بصیرت جان خویش را در کف دستشان گذاشتند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شاهرود گفت: شهدا با آگاهی و بصیرت جان خویش را در کف دست گذاشته و به میدان شتافته و به لقاء‏الله رسیدند.

شهدا با بصیرت جان خویش را در کف دستشان گذاشتند
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عصر امروز اعضای کانون بسیج مهندسین شاهرود با خانواده شهیدان کلهر و مقدس دیدار کردند.
در این دیدارها که با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شاهرود و مسئول نظام مهندسی کشاورزی استان سمنان و شاهرود در منازل شهدا برگزار شد، مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شاهرود در سخنانی با گرامیداشت دهه ولایت، به مقام شهید و شهادت اشاره کرد.
حجت‏الاسلام علی غرقی گفت: در مقام شهیدان همین‏قدر بس که خداوند در قرآن می‏فرماید "شهدا زنده‏اند و نزد ما روزی می‏خورند" و این یعنی مقام والای شهیدان که در راه اعتلای کلمه "الله" و دفاع از میهن خود با آگاهی و بصیرت جان خویش را در کف دستشان گذاشتند و به میدان شتافته و به لقاء‏الله رسیدند.
در این دیدارها، مسئول نظام مهندسی کشاورزی و عضو کانون بسیج مهندسین استان سمنان نیز در سخنانی با اشاره به اجر خانواده شهدا در صبر بر مصیبت افزود: شما خانواده شهدا صبر زینبی دارید که به درک مصیبت در نزد خداوند اجری مخصوص دارید و ما مدیون فداکاری فرزندان شما هستیم.
علی ذوالفقاری ادامه داد: تمام تلاش ما این است که در راه اهداف والای شهیدان و آن هم شهدایی که در کنار درس دانشگاهی و طی مدارج دنیوی مدارج الهی را زودتر طی و در دانشگاه خداوندی نمره قبولی دریافت کردند، قدم برداشته و امیدواریم رهروان خوبی باشیم.
در این دیدارها، اعضای خانواده شهیدان محمدرضا محمدباقرخان کلهر و علی مقدس در سخنانی با اشاره به خاطراتی از این شهیدان تاکید کردند: شهدا در را هدف مقدس که همان دفاع از ولایت و میهن و اسلام بود قدم برداشته و از ما در هر عصر و زمانی دنبال کردن این اهداف را خواستارند.
لازم به ذکر است؛ شهید محمدرضا محمدباقرخان کلهر در سال 61 و منطقه فتح‏المبین به درجه رفیع شهادت نائل شد و در زمان شهادت در رشته مهندسی معماری ساختمان تحصیل می‏کرد.
شهید علی مقدسنیز در سال 67 و عملیات مرصاد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که وی نیز مهندس مکانیک بود.
هر دو شهید در گلزار شهدای شاهرود آرام گرفتند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول