اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم شوشتر در مجلس:

90 درصد مشکلات شهری در شوشتر قابل حل است

خبرگزاری فارس: نماینده شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از 90 درصد از مشکلات شهری شوشتر در همین شهر قابل حل است و نیازمند پیگیری ملی نیست.

90 درصد مشکلات شهری در شوشتر قابل حل است
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی عصر امروز در جلسه مشترک شهرداری، شورای شهر، فرماندار و نماینده شهرستان شوشتر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید تلاش کرد تا مشکلات شهر شوشتر در همین شهر حل شوند زیرا این مشکلات در سطح شهرستان قابل حل هستند.
وی با اشاره به اینکه مشکلات موجود با تدابیری در همین شهر قابل حل هستند، افزود: بیش از 90 درصد مشکلات مطروحه را می‌تواند در سطح شهرستان شوشتر با ایجاد هماهنگی‌هایی برطرف کرد و در این باره باید تلاش کرد تا روند حل مشکلات سریع باشد.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه کشت و صنعت کارون شوشتر باید طلب شهرداری را در اسرع وقت پرداخت کند، تاکید کرد: باید کشت و صنعت کارون شوشتر در حاشیه شهر شوشتر مطالبات شهرداری را پرداخت کند و در این باره هیچ اتلاف وقتی نباید انجام شود.
سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه مردم به تلاش زیاد در سطح شهر شوشتر نیاز دارند، افزود: باید با کار مداوم مردم را برای آینده شهر امیدوار کرد و در این باره باید همه مسئولان همکاری کنند.
نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسئولان شهرستان شوشتر باید در راستای ایجاد فضای تعاملی برای رفع مشکلات تلاش کنند.
وی با اشاره به پیگیری‌‌های انجام شده درباره رفع مشکلات شهرداری شوشتر افزود: مشکلاتی که شهرداری شوشتر در بهسازی و جوی و جدول تعاونی‌های مسکن در شوشتر داشت به وزیر مربوطه گزارش شده است و وزیر مسکن و راهسازی نیز در این باره دستورات لازم را صادر کرده‌اند.
سادات ابراهیمی افزود: عمران شهری از مهم‌ترین اموری است که باید مدنظر همه مدیران باشد و به این دلیل نیازمند پیگیری بسیار زیادی دارد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول