اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

بارش 108 میلی‌متری باران در کوهرنگ

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با فعالیت سامانه بارش‌زایی در این استان از دو روز گذشته تاکنون افزون بر 108 میلی‌متر بارش باران در کوهرنگ به ثبت رسیده است.

بارش 108 میلی‌متری باران در کوهرنگ
شاهرخ پارسا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: از سحرگاه دیروز هوای این استان در دامنه فعالیت یک سامانه بارشی قرار گرفت که موجب بارش برف و باران در این استان شد.
وی با بیان اینکه این سامانه بارشی تا اواخر روز پنجشنبه در سطح استان فعال خواهد بود، گفت: روز جمعه به صورت موقت از شدت فعالیت این سامانه بارشی کاسته و مجددا از اواخر روز شنبه موج جدیدی از بارش‌‎ها در استان آغاز و تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت.
پارسا با اشاره به میزان بارش‎‌های جوی در 24 ساعت گذشته در سطح این استان، گفت: بیشترین میزان بارش در کوهرنگ با 108میلی‌متر، سورشجان 60 میلی‌متر، فارسان 58 میلی‎متر، بن 50 میلی‌متر، شلمزار 50 میلی‌متر بیشترین میزان بارش‌های صورت گرفته در سطح استان بوده است.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین در شهر سامان 49 میلی‌متر، اردل 42 میلی‌متر، شهرکرد 37 میلی‌‍‌متر، فرخشهر 32 میلی‌متر و بروجن 16 میلی‌متر بارندگی به ثبت رسیده است.
وی دمای کنونی شهرکرد را پنج درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: در 24 ساعت گذشته شهرکرد سردترین و مالخلیفه با حداکثر 20 درجه سانتیگراد گرم‌ترین مناطق استان بوده است.
پارسا به میزان بیشینه و کمینه دمای مناطق مختلف استان در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: دمای هوای شهرکرد با حداقل پنج و حداکثر 17 درجه، بروجن با حداقل شش و حداکثر 13 درجه، اردل با حداقل شش درجه و حداکثر 10 درجه، فارسان با حداقل پنج و حداکثر 9 درجه، لردگان با حداقل 9 و حداکثر 12 درجه سانتیگراد گزارش شده است.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین دمای هوای شلمزار با حداقل شش و حداکثر 15درجه، سورشجان با حداقل پنج و حداکثر 9 درجه ثبت شده است.
به گفته وی، از اوایل هفته آینده به سبب عبور امواج ناپایدار و ریزش هوای سرد دمای هوای استان کاهش محسوس خواهد داشت.
پارسا تصریح کرد: بارندگی‌ها در این استان به نحوی بوده که آب‌گرفتگی معابر در سطح شهرها پیش‌بینی شده است، از این رو از رانندگان محترم درخواست می‌شود با توجه به لغزنده بودن سطح معابر با احتیاط بیشتر رانندگی و حتی‌الامکان از آوردن وسایل نقلیه خود به بیرون خودداری کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول