اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر جشنواره هنر در روستا:

آثار هنرمندان ایران در مالزی به نمایش در می‌آید

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی جشنواره هنر در روستا از برگزاری جشنواره هنر در روستا در کوالالامپور مالزی خبر داد.

آثار هنرمندان ایران در مالزی به نمایش در می‌آید
جلال مشمولی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: گروه هنری حجم سبز با همکاری و حمایت گالری مکعب مالزی، نمایشگاهی از دستاورد چهار ساله برنامه «هنر در روستا» را در پنج آذر  سال جاری در کوالالامپور مالزی برگزار می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: بیش از 35 اثر از 18 هنرمند تجسمی کشور که در برنامه‌های مختلف هنر در روستا که در روستاهای کشور برگزار شده است در قالب عکس و فیلم به نمایش در می‌آید.
مدیر اجرایی جشنواره هنر در روستا اضافه کرد: آثار ارائه شده در این نمایشگاه در قالب چیدمان، پرفورمنس، مجسمه، هنر جدید و هنر مشارکتی و تعاملی است که هنرمندان با همکاری مردم روستاها بوجود آوردند که برای نخستین بار در خارج از مرزهای ایران به نمایش گذاشته می‌شود.
وی با اشاره به با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با مدیر گالری مکعب در مالزی، اصغر یعقوبی ابراز داشت: استقبال خبری این نمایشگاه مناسب بوده و نماینده سفارت ایران در کشور مالزی در افتتاحیه این نمایشگاه حضور دارند.
این مسئول ادامه داد: هنر در روستا برنامه‌ای است با نگاه تعاملی و مشارکتی بین هنرمندان و جامعه در جغرافیای دیگر (روستا) که توسط هنرمندان این سرزمین ( ایران ) اتفاق افتاده است و بی‌شک فعالیت «هنر در روستا»  که توسط جوانان هنرمند این سرزمین در فضای هنر معاصر ایران به بار نشسته و می‌رود تا جایگاه ثابت خودش را  حفظ کند.  
مدیر اجرایی جشنواره هنر در روستا گفت: جریان هنر در روستا به عنوان نمونه‌ای از فعالیت مشارکتی بین هنرمندان تجسمی و جامعه است که در سال‌های اخیر و با پایگاهی مرکز گریز برای گسترش و فراهم آوردن شرایط  فکری، فرهنگی هنری در نقاط مختلف ایران دست به فعالیت زده است.
به گزارش فارس؛ جلال الدین مشمولی، آرمین ولی پور ، فرزانه فاضلی، مهدی سماکوش، میثم رحمانی، سمیه زمانی، حمید اسدزاده و گروه هنری مقیم در مچاله، مهدیه جهانگیری، ملیحه جهانگیری، روجا رضایی، حامد مشمولی، پری عزیزی، سیما میرزا کاظم، لاله آقایانی، مریم سلیمانی، بهاره تجمل، نیما آخوندی، حسین انجم روز و رضا شکاری از جمله هنرمندانی هستند که آثارشان در کشور مالزی به نمایش گذاشته می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول