اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

درخشش هنرمندان مازندران در جشنواره سراسری ماه

خبرگزاری فارس: دو اثر از حوزه هنری استان مازندران با نام‌های "آفتاب بر سرزمین سیونسوم نمی‌تابد" و "آهو" با راهیابی به بخش پایانی هشتمین جشنواره سراسری تئاتر ماه موفق به کسب عناوین برتر این جشنواره شد.

درخشش هنرمندان مازندران در جشنواره سراسری ماه
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان مازندران، مسئول واحد هنرهای نمایشی این مرکز، ضمن اظهار داشت: دو نمایش "آفتاب بر سرزمین سیونسوم نمی‌تابد " و "آهو" با اجرای موفق خود در هشتمین جشنواره سراسری تئاتر ماه توانستند در بخش موسیقی نمایش، طراحی صحنه، طراحی عروسک ، بازیگری مرد، بازیگری زن و نمایشنامه نویسی، عناوین مختلفی را کسب کنند.
رستم کیاکجوری با بیان اینکه نمایش آهو از استان مازندران توانست در بخش‌های زیرجوایز و رتبه‌های برتر این جشنواره را از آن خود کند، تصریح کرد: مقام نخست آهنگسازی برای موسیقی بخش کودک و نوجوان به سید رضا صدرایی، مقام سوم بازیگری مرد به حسین باغبان، مقام سوم بازیگری زن به خانم فرجی، مقام سوم نمایشنامه نویسی به سید رحیم موسوی، مقام دوم طراحی عروسک و مقام سوم طراحی صحنه نیز از آن نمایش شد.
وی در ادامه با اشاره با اجرای موفق " آفتاب بر سرزمین سیونسوم نمی‌تابد" گفت: نمایش " آفتاب بر سرزمین سیونسوم نمی‌تابد" به کارگردانی یاسر محمودی و به نویسندگی علیرضا سعیدی کیاسری با اجرای قابل قبول و موفق توانست بخشی از فرهنگ و بوم مازندران را به نمایش بگذارد.
انتهای پیام/ن۳۰
 
 
 
 
 
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول