اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه نودشه:

مطالعه بهترین راه تعمیق بصیرت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نودشه گفت: مطالعه کتب غیردرسی بهترین راه عمق بخشیدن به بصیرت جوانان است.

مطالعه بهترین راه تعمیق بصیرت است
به گزارش خبرگزاری فارس از پاوه، ماموستا ملا‌احمد مبارکشاهی در مراسمی که امروز به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در سالن اجتماعات کتابخانه 22 بهمن این شهر و با حضور بخشدار و رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود، اعضای انجمن کتابخانه و جمعی از دوستداران کتاب برگزار شد، اظهار کرد: مطالعه کتب غیر‌درسی در اوقات فراغت بهترین راه برای عمق بخشیدن به بصیرت جوانان است و لازم است معلمان و مربیان تمام تلاش خود را برای تشویق جوانان به این کار به کار گیرند.
امام جمعه نودشه خاطر‌نشان کرد: منطقه اورامانات از دیر‌باز مهد پرورش علم بوده و  عالم نام‌آوری چون علامه نودشی که در زمان امپراطوری عثمانی به عنوان مفتی اعظم سلیمانیه منصوب بوده در این دیار پرورش یافته است.
مبارکشاهی با برشماری خدماتی که در حال حاضر در کتابخانه‌های عمومی کشور ارائه می‌شود از جوانان درخواست کرد از اوقات فراغت خود برای مطالعه کتاب استفاده کنند.
در ادامه این مراسم یوسفی، بخشدار نوسود هم با ضروری دانستن مطالعه برای جوانان، تصریح کرد: مطالعه، روح انسان را متعالی کرده و به انسان پویایی و نشاط هدیه می‌کند.
وی افزود: تحول و تغییر در هر جامعه‌ای بسته به تلاش کسانی است که اهل مطالعه باشند، بنابراین همکاران فرهنگی می‌توانند نقش مهمی در تشویق جوانان به مطالعه و به تبع آن ایجاد تغییرات در جامعه ایفا کنند.
جزاء شهبازی، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود هم تعداد پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری سال جاری را در مقایسه با سال‌های گذشته، رضایت‌بخش خواند.
در پایان این مراسم از اعضای انجمن کتابخانه، خادمان و فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی، با اهدای لوح و هدایایی قدردانی شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول