اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون استاندار خراسان رضوی:

عزتمندی مردم اقتدار ایران را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی گفت: عزت به مردم ،عزت و اقتدار نظام ایران را افزایش می‌دهد.

عزتمندی مردم اقتدار ایران را افزایش می‌دهد
رضا عبدالملکی در حاشیه مراسم افتتاحیه میز خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهارداشت: توفیق خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران،توفیق خدمت به بهترین بنده‌های خداوند است.
عبدالملکی افزود: کشور هرچه دارد از شهداست و انقلاب ما اگر پیروز و ماندگار شد از برکت خون آنهاست.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: اگر هزار میز خدمت راه بیفتد و کار خلق خدا روی زمین بماند،فایده‌ای ندارد و فردا برای ایجاد میز خدمت و صرف هزینه‌های بیت‌المال از شما سوال می‌شود.
معاون استاندار خراسان رضوی بیان کرد: دولت تصمیم گرفته است تا به وسیله ایجاد میز خدمت، محلی را برای کرامت نفس انسانی بندگان خدا تعریف و تبیین کند تا هرکسی وارد هر سازمان می‌شود.
عبدالملکی افزود: دولت تصمیم گرفته تمام واحدهای اداری را زیر یک سقف و پشت یک میز برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم قرار بدهد و اختیارات دولتی را در این جایگاه تفویض کند.
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: ایجاد میز خدمت، منشا خیر و برکت است و اثر زائدالوصفی در عملکرد سازمان‌ها و مراجعه‌کنندگان به‌جا می‌گذارد.
انتهای پبام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول