اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر آموزش و پرورش پاکدشت:

اقتدار و صلابت علمی تنها راه پیروزی ایران است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش پاکدشت حضور نخبگان را در راستای توسعه و پیشرفت کشور موثر دانست و گفت: اقتدار و صلابت علمی تنها راه پیروزی ایران است.

اقتدار و صلابت علمی تنها راه پیروزی ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمدرضا جوادی در همایش سپاس که به‌منظور تقدیر از 300 معلم برتر شهرستان پاکدشت برگزار شد،گفت: تمدن از عناصر متعددی تشکیل شده که فرهنگ، دانش، هنر و دین از جمله آنهاست و باید برای شکوفایی تمدن کهنی که داریم، به اصل خود برگردیم و جایگاه فرهیختگان را پاس بداریم.
مدیر آموزش و پرورش پاکدشت با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه دهه اخیر جهت گیری‌های خاصی در کشور شکل گرفته و حضور برترین‌ها و نخبگان در راستای توسعه و رشد علم، سمت و سوی جدیدی پیدا کرده است، گفت: با توجه به منویات رهبری در ارتباط با ضرورت‌های علمی جامعه اسلامی ایران و اینکه تنها راه پیروزی ایران اقتدار و صلابت علمی است خوشبختانه شاهد تحولات عظیم و بزرگ در نظام تعلیم و تربیت هستیم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: همانطور که در دین اسلام به مبحث آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت تاکید شده است برای ما هم این مقوله از ارزش والایی برخوردار است و سعی بر آن داریم که ضمن تقدیر از برترین‌های این حوزه ساز و کار تجلیل از برترین‌ها را به گونه‌ای ساماندهی کنیم که زحمات کسانی که تلاش بیشتری از خود نشان می‌دهند ارزش گذاری شود چرا که تجلیل از فرهیختگان، تجلیل از فرهنگ است.
مدیر آموزش و پرورش پاکدشت تصریح کرد: با تلاش صادقانه و دلسوزانه همکاران عزیزم توانستیم دومین همایش سپاس ویژه تقدیر از فرهنگیان برگزیده شهرستان پاکدشت را برگزار نماییم ، با این باور که اهمیت فراگیری علم، توسعه و پیشرفت در گرو برخورداری از نیروی انسانی متخصص و کارآمد است و بهره مندی از این مهم، الفبای توسعه است.
امسال در همایش سپاس که برای دومین سال پیاپی به منظور تقدیر از برترین‌های حوزه آموزش مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در کانون شهدای این شهرستان برگزار شد از 300 معلم برگزیده تجلیل شد.
در این همایش بزرگ که با همکاری کارشناسی‌های مقاطع تحصیلی و گروه‌های آموزشی با حضور نماینده، فرماندار، ‌شهرداران، بخشداران و اعضای شورای اسلامی شهرستان و روسای ادارات و سایر مسئولان برگزار شد طی سه مرحله به ترتیب از برگزیدگان طرح‌های آموزشی سال تحصیلی 90‌ـ89 در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه تقدیر شد کسب ده‌ها رتبه استانی و کشوری برگ زرینی دیگر از افتخارات مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان طی سال گذشته بود که کسب این عناوین در کنار سایر موفقیت‌های آموزشی و پرورشی باعث ارتقاء رتبه مدیریت آموزش و پرورش از رتبه هفده در بین شهرستان‌های استان تهران به رتبه شش در سال تحصیلی گذشته شده بود با امید به اینکه شاهد موفقیت روز افزون هم در حیطه آموزش و هم در حیطه پرورش باشیم.
همایش سپاس دو، ویژه تجلیل از دانش آموزان برتر و برگزیده شهرستان پاکدشت نیز طی هفته آینده برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول