اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان خبر داد:

فعالیت 5 تصفیه‌خانه صنعتی در شهرک‌های صنعتی خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: پنج تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان فعالیت می‌کنند، این در حالیست که در حال حاضر ۴۴ شهرک و ناحیه صنعتی در استان ایجاد شده است.

فعالیت 5 تصفیه‌خانه صنعتی در شهرک‌های صنعتی خوزستان
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، رضا طاهری با اشاره به اینکه پنج تصفیه‌خانه صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان ایجاد شده است، این تصفیه‌خانه‌ها را در شهرک‌های شماره ۲ و ۳ اهواز، بهبهان، آبادان و خرمشهر عنوان کرد.
وی گفت: تاکنون ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث و نگهداری تصفیه‌خانه‌های صنعتی استان هزینه شده است.
طاهری ایجاد تصفیه‌خانه‌های صنعتی خوزستان را یکی از گام‌های قابل توجه در زمینه ایجاد زیرساخت در شهرک‌های صنعتی دانست.
وی با بیان اینکه این شرکت همگام با توسعه، رویکرد جدیدی را در زمینه توجه به اقدامات زیست محیطی در مجموعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان آغاز کرده است افزود: برای توسعه زیر ساخت‌های صنعت در استان قدم‌های مثبتی برداشته شده است.
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان افزود: جمع‌آوری فاضلاب شهرک‌های صنعتی، تجزیه مواد آلی از طریق باکتری در فضای هوازی و بی‌هوازی از جمله کارهایی است که به وسیله این تصفیه‌خانه‌ها انجام می‌شود.
طاهری احداث چهار تصفیه‌خانه دیگر و استفاده از پساب صنعتی تصفیه‌خانه‌ها در زمینه مصارف کشاورزی را در راستای توجه به زیر ساخت‌ها دانست و یادآور شد: به واسطه فعالیت این شرکت هماهنگی‌های لازم بین کارخانجات تولید و بازیافت و واحدهای صنعتی را برای جمع‌آوری و انتقال پسماندهای قابل بازیافت انجام داده است و جلسات مشترکی با سازمان محیط زیست به منظور کنترل استقرار واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی برگزار کرده است.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: رویکردی که در شهرک‌های صنعتی استان در راستای حفاظت محیط زیست ایجاد شده سبب گردیده شهرک‌های صنعتی بتوانند زیرساخت‌های مناسبی را برای حضور سرمایه‌گذاران در استان ایجاد کنند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول