اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده دامغان در مجلس:

آب تصفیه‏خانه غدیر دامغان متبرک است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: آب شرب تصفیه‏خانه "غدیر" دامغان متبرک است و نظیرش در مسیر تهران ـ مشهد نیست.

آب تصفیه‏خانه غدیر دامغان متبرک است
به گزارش خبرنگار فارس از دامغان، حجت‏الاسلام حسن ملک‏محمدی پیش از ظهر امروز در آیین بهره‏برداری از تصفیه‏خانه غدیر دامغان که با حضور وزیر نیرو، معاون امور آب و فاضلاب وزارت نیرو، استاندار سمنان و جمعی از کارشناسان و متخصصان امور آب در فرمانداری دامغان برگزار شد، اظهار داشت: غدیر زیباترین روز خداوند متعال است و به مناسبت چنین عید فرخنده‏ای، مردم دامغان به آرزوی نیم قرن گذشته خود رسیدند و تصفیه‏خانه آب شرب دامغان به بهره‏برداری رسید تا مردم این شهرستان بتوانند از آبی زلال، گوارا و سالم بهره‏مند شوند.
وی همچنین به انتقال آب از نکارود که از مصوبات دولت است، اشاره کرد و گفت: این مصوبه در دور سوم سفر استانی دولت به تصویب رسید و وزیر نیرو نیز با آن در زمینه امور تکمیلی موافقت کرد.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه این طرح‏ها پشتوانه خوبی برای شهرستان دامغان محسوب می‏شود، از همت تحسین‏برانگیز کارشناسان و مدیران وزارت نیرو در این راستا قدردانی کرد.
ملک‏محمدی با بیان اینکه اعتبارات وزارت نیرو در این بخش در سال گذشته به طور کامل اختصاص داده شد، از تامین 100 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح تصفیه‏خانه دامغان ابراز خرسندی کرد و گفت: رئیس جمهور در نشستی با حضور مسئولان بر اجرای این طرح تاکید کرده بود.
وی همچنین با بیان اینکه تصفیه‏خانه آب شرب دامغان در روز میلاد امام حسین (ع) کلنگ‏زنی و به مناسبت عید غدیرخم بهره‏برداری شد، اظهار داشت: این آب بی‏شک متبرک و وحدت‏آفرین بوده و منشا محبت، نور، صفا و صمیمیت است.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی افزود: بدون تردید در تمام مسیر تهران ـ مشهد نمی‏توان نظیر این آب را جست؛ چرا که برکت اجرای چنین طرحی بسیار زیاد است.
ملک‏محمدی با تاکید بر لزوم توجه به بصیرت و ولایت‏مداری اظهار داشت: امروز ادامه راه غدیر جز با تبعیت از ولی‏امر مسلمین جهان میسر نمی‏شود و همه باید تابع، حامی و گوش به فرمان ولی‏فقیه باشیم.
وی افزود: نباید توجهی کرد که دشمنان امروز چگونه فکر و اقدام می‏کنند و آنها تنها باید بدانند که هیچ غلطی نمی‏توانند بکنند و پیام غدیر را در برهه کنونی باید به همه ابلاغ کرد.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در خطبه غدیر، به 50 ویژگی حضرت علی (ع) اشاره شده و 110 صفت برای خدا مورد توجه قرار گرفته است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول