اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر نیرو:

انتقال آب دریای خزر با سرعت اجرا شود

خبرگزاری فارس: وزیر نیرو تأکید کرد طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان باید از نظر اقتصادی و سرعت در اجرا مدنظر قرار گیرد.

انتقال آب دریای خزر با سرعت اجرا شود
به گزارش خبرنگار اعزامی دفتر خبرگزاری فارس در استان سمنان به شهرستان دامغان، مجید نامجو ظهر امروز در نشست بررسی اجرای طرح بزرگ انتقال آب دریای خزر به استان سمنان که با حضور معاون امور آب و فاضلاب وزارت نیرو، استاندار سمنان و جمعی از کارشناسان و متخصصان آب در فرمانداری دامغان برگزار شد، اظهار داشتک: در راستای اجرای این طرح باید از مسیرهای موجود استفاده شود چرا که فعالیت تملک در این مسیرها انجام شده و باید از سرمایه‌های دولت به خوبی بهره برد.
وی تصریح کرد: خط موجود در مسیر نکا - ری که متعلق به وزارت نفت بوده، جوابگوی نیازهای اجرای طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان نیست اما به هرحال باید به گونه‌ای اقدام شود تا در راه اجرای این طرح از تخریب جنگل و محیط زیست کاسته شود و اثرگذاری بیشتر مدنظر قرار گیرد.
وزیر نیرو با تأکید براینکه مصرف‌کنندگان و به عبارتی مرکز ثقل مصرف در راستای اجرای این طرح باید مشخص شود، بیان داشت: در صورتی که گزینه‌های مختلف برای اجرای طرح خط انتقال آب دریای خزر به استان سمنان از نظر اقتصادی هم‌وزن باشند، باید مسائل اجتماعی، سرعت در اجرای طرح، درگیر نبودن با سایر ادارات و نهادها و... مورد توجه قرار گیرد.
نامجو گفت: این امور باید در مطالعات مشاوران طرح مورد نظر و بررسی قرار گیرد و بهترین نقطه از نظر محیط زیست، چرخش آب و آبگیر و همچنین سایر امور مشخص شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول