اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم دامغان در مجلس:

تمام قوا از طرح انتقال آب خزر حمایت می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام قوا از طرح بزرگ انتقال‌ آب دریای خزر به سمنان حمایت می‌کنند.

تمام قوا از طرح انتقال آب خزر حمایت می‌کنند
به گزارش خبرنگار اعزامی دفتر خبرگزاری فارس در استان سمنان به شهرستان دامغان، حجت‌الاسلام حسن ملک محمدی ظهر امروز در نشست بررسی نحوه انتقال آب دریای خزر به استان سمنان که با حضور وزیر نیرو معاون امور آب وزارت نیرو، استاندار سمنان و شماری از کارشناسان و متخصصان امور آب در فرمانداری دامغان برگزار شد، اظهار داشت: امام حسین (ع) می‌فرمایند که خداوند کارهای بزرگ را دوست دارد و انتقال آب از دریای خزر به استان سمنان نیز کار بزرگی است که به همت همه مردم و مسئولان نیازمند است.
وی تصریح کرد: در دور سوم سفر دولت به استان سمنان و در چند نوبت دیگر، رئیس جمهور این مژده را داد که به این طرح با عنایت ویژه‌ای نگریسته شود.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: در سفر اخیر رئیس مجلس شورای اسلامی به مهدی‌شهر، لاریجانی در رابطه با طرح بزرگ انتقال آب دریای خزر به استان سمنان گفت که وزیر نیرو در این زمینه درخواستی ارائه دهد و به معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری هم اعلام شود که ردیف اعتباری این طرح را در بودجه لحاظ کنند.
ملک‌محمدی ادامه داد: اجرای طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان مسئله مورد نظر قوای مجریه و مقننه است و مجلس و دولت از این طرح حیاتی حمایت می‌کنند.
طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان از مصوبات دور سوم سفر استانی دولت بوده که برای استان صنعتی سمنان از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول