اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تجارت، صنعت و معدن کردستان اعلام کرد:

تحقق 72 درصدی ادغام صنعت و بازرگانی کردستان

خبرگزاری فارس: سرپرست تجارت، صنعت و معدن استان کردستان گفت: 40 فاکتور برای ادغام دو اداره صنایع و معاون و سازمان بازرگانی اعلام شده بود که اکنون 72 درصد این فاکتورها در کردستان محقق شده است.

تحقق 72 درصدی ادغام صنعت و بازرگانی کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیروس شاه‌غیبی سه‌شنبه شب در جلسه کارگروه صنعت و معدن کردستان که با حضور اعضای خانه صنعت و معدن در سالن شهدای استانداری برگزار شد، اظهار داشت: استان کردستان در زمینه ادغام این دو اداره جزو سه استان برتر کشور است.
سرپرست تجارت، صنعت و معدن استان کردستان تلاش برای آرامش بازار را از اولویت‌های این سازمان دانست و گفت: در طول 20 روز گذشته سه جلسه مشترک نظارتی در استان برگزار شده است.
به گفته شاه‌غیبی، نظارتی جدی بر بازار به منظور جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها صورت می‌گیرد و این مسئله موجبات رضایتمندی مردم را به دنبال دارد.
وی در ادامه بخش عمده‌ای از مشکلات و گرفتاری‌های واحدهای صنعت و معدن کردستان را مربوط به مسائل مالی خواند و از تلاش سازمان تجارت، صنعت و معدن استان برای حل این مشکل خبر داد.
رئیس خانه صنعت و معدن کردستان نیز در این جلسه به تلاش برای برقراری اینترنت واحدهای موجود در شهرک‌های صنعتی استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مشکل شهرک صنعتی شماره 2 دهگلان حل شده است اما شهرک سنگ دلبران هنوز مشکل اینترنت دارند.
عبدالله کاردانی همچنین به بحث بیمه کارکنان شرکت‌های داخلی که در خارج از کشور فعالیت می‌کنند اشاره کرد و افزود: از سوی بیمه تامین اجتماعی اعلام شده است که در این خصوص مشکلی وجود ندارد.
وی عنوان کرد: در صورت بروز حادثه برای افرادی که در خارج از کشور فعالیت دارند، با تایید کنسولگری ایران خسارات وارده از سوی بیمه به آن پرداخت خواهد شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول