اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس:

غربی‎ها از تشکیل حکومت‎های اسلامی هراس دارند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‎های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: غربی‌ها از شکل‎گیری حکومت‎های اسلامی در سایر کشورها هراس دارند.

غربی‎ها از تشکیل حکومت‎های اسلامی هراس دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مرادعلی منصوری‎رضی ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان آزادشهر اظهار داشت: عید غدیر خم یک روز سرنوشت‎ساز در تاریخ اسلام است، زیرا در این روز مهم و براساس دستورات الهی تکلیف امامت و رهبری مسلمانان در کل تاریخ بشریت مشخص و روشن شد.
وی با تمجید از نحوه برگزاری جشن‎ها و مراسماتی که با همکاری مسئولان و حرکت‎های خودجوش مردمی در نقاط مختلف شهری و روستائی شکل گرفته بود، تصریح کرد: بسیاری از کشورها به لحاظ رهبری دچار سردرگمی هستند و از این موضوع هم متضرر شده‎اند و می‎شوند.
نماینده مردم شهرستان‎های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: این کشورها اگر چه ظاهرا از یک نوع حکومت بهره می‎برند، اما چون حکومت‎های حاکم بر اساس دستورات الهی و معیارهای انسانی انتخاب نشده‎اند از جایگاه محکمی برخوردار نیست و حاکمان دست‎نشانده توان هدایت جامعه خود را به شکل مطلوب ندارند.
منصوری‎رضی اضافه کرد: در جهان اسلام و بعد از پیامبر اسلام به واسطه واقعه غدیر خم تکلیف امامت و رهبری جامعه مشخص شده و امامان معصوم، علمای اسلامی، دانشمندان دینی و بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ولایت فقیه وظیفه هدایت مسلمانان را بر عهده دارد.
وی خاطرنشان کرد: مساله رهبری مسلمانان در زمان غیبت و حضور ولایت فقیه در راس مدیریت کشورهای اسلامی دستاورد واقعه غدیر است که باید بیشتر از اینها مورد توجه قرار گیرد.
این مسئول اضافه کرد: تامل و تفکر در اتفاقات 33 ساله انقلاب نشانگر آن است که دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود و دستیابی به سرمایه‎های ملی ما از هیچ تلاشی چشم پوشی نکردند.
منصوری‌رضی ادامه داد: به مدد مدیریت و درایت رهبری نقشه‎های آنها نقش برآب شد و آن چیزی که اتفاق افتاده به نفع نظام و انقلاب اسلامی ایران بوده است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکا، اسرائیل و دیگر کشورهای استعمارگر به خوبی نقش رهبران دینی در شکل‎گیری حکومت‎های اسلامی را درک کردند که از شکل‎گیری حکومت‎های اسلامی در سایر کشورها هراس دارند.
وی اذعان داشت: مسلمانان از واقعه غدیر خم درس بگیرند، به رهبران و علمای دینی اعتماد کنند و ضمن حرکت در سایه ولایت فقیه صاحب سعادت دنیا و آخرت شوند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول