اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار دماوند خبر داد:

پیگیری طرح ارتقای آبسرد به بخشی مجزا

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند، از پیگیری طرح ارتقای آبسرد به بخشی مجزا خبر داد.

پیگیری طرح ارتقای آبسرد به بخشی مجزا
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد پیش از ظهر امروز در جریان ملاقات مردمی مسئولان شهرستان دماوند اظهار داشت: مبحث شکل‏گیری بخش آبسرد از وزارت کشور به هیئت دولت ارجاع داده شده است.
وی با اشاره به روند تغییرات جغرافیایی مناطق مختلف خاطرنشان کرد: در هیئت دولت کمیسیونی تحت عنوان کارگروه سیاسی- دفاعی موضوعاتی نظیر تقسیمات کشوری، شکل‏گیری شهرهای جدید، الحاقات و انتزاعات را مورد بحث و بررسی قرار می‏دهد.
قاسمی‏فرزاد ادامه داد: مجموعه فرمانداری شهرستان دماوند نیز از طرح تبدیل آبسرد به بخشداری مستقل در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم استقبال می‏کند.
فرماندار شهرستان دماوند با قدردانی از بخشداری مرکزی شهرستان دماوند گفت: پیش از تبدیل این منطقه به بخشی مجزا، مجموعه بخشداری مرکزی شهرستان دماوند در فعالیتی شبانه‏روزی مشکلات مردم را از نزدیک مورد بازدید قرار می‏دهد.
وی با اشاره به سیاست‏های حمایتی دولت از بخش‏های کشاورزی اظهار داشت: مردم و مسئولان دستگاه‏های خدماتی می‏توانند با همت و یاری یکدیگر سیاست‏های دولت خدمتگزار برای رفع مشکلات بخش کشاورزی را اجرایی سازند.
قاسمی‏فرزاد ادامه داد: سود جستن از فناوری‏های نوین و همچنین استفاده از سامانه‏های آبیاری تحت فشار، زیرساخت‏هایی است که با حمایت‏های دولت رونق اقتصادی بخش کشاورزی را به‏ دنبال خواهد داشت.
فرماندار شهرستان دماوند حضور مسئولان در ملاقات‏های عمومی را عمق ارادت آنها به مردم خواند. رفع مشکلات مردم دغدغه مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری است؛ اما خود مردم نیز در این مسیر باید دولت‏مردان را همراهی کنند. در کشور، 23 هزار منطقه روستایی و یک هزار و 150 ناحیه شهری وجود دارد.
فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: با وجود این میزان جمعیت و خواسته‏های به‏ حق، امکانات دولتی محدود است و باید با اولویت‏بندی، امور عمرانی و خدماتی را اجرایی ساخت.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول