اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبسرد انتقاد کرد:

تاخیر 10 ساله در تعریض جاده آبسرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر آبسرد از تاخیر 10 ساله در اجرای طرح تعریض جاده آبسرد انتقاد کرد.

تاخیر 10 ساله در تعریض جاده آبسرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام حسین ردایی در نشست شورای اداری شهرستان دماوند که با حضور امام جمعه دماوند، فرماندار شهرستان، دبیر ستاد اقامه نماز استان تهران و دیگر مسئولان محلی برگزار شد، اظهار داشت: این تاخیر 10 ساله در حالی صورت می‏گیرد که وعده‏های بسیاری از سوی مسئولان مختلف پیرامون حل مشکلات این مسیر به مردم ارائه شده است.
وی با اشاره به برخی مباحث در خصوص عدم اجرای این طرح خاطرنشان کرد: متاسفانه در این زمینه مسائلی شنیده می‏شود که گاه ذهن انسان از تحلیل آنها باز می‏ماند.
ردایی ادامه داد: در زمینه عدم اجرای طرح تعریض جاده آبسرد بهانه‏هایی نظیر فقدان ردیف بودجه یا اختلافات بین ادارات خدمات‏رسان مطرح می‏شود.
امام جمعه شهر آبسرد حل مشکلات مردمی را از جمله دغدغه‏های رهبری خواند و افزود: یکی از بزرگ‏ترین دغدغه‏های رهبر معظم انقلاب، جدی نبودن برخی در برطرف کردن معضلات مردمی با وجود ظرفیت‏های بالقوه است.
وی ادامه داد: خطاب واژه "ولی‏نعمت" در خصوص مردم از سوی رهبر معظم انقلاب بدان معنی است که نعمت ولایت فقیه در گرو حضور مردم است.
ردایی با طرح این پرسش که چرا تعریض جاده آبسرد به عنوان خواسته‏ کوچک مردم اجابت نمی‏شود، گفت: امید است تا مسئولان شهرستانی و استانی با همتی مضاعف و حرکتی جهادگونه نسبت به اجرای این طرح 10 ساله اقدامات لازم را اجرایی سازند.
امام جمعه شهر آبسرد همچنین با گلایه از شیوه ساماندهی اتباع بیگانه در این شهر خاطرنشان کرد: چندی پیش و در پی نشستی رسمی در شهر آبسرد مصوب شد تا آموزش و پرورش شهرستان دماوند از پذیرش اتباع بیگانه در مدارس این شهر خودداری کند.
وی تصریح کرد: متاسفانه با وجود این مصوبه آموزش و پرورش که از سوی رده‏های بالای نظام مورد تاکید قرار گرفته بود، نوبت دوم یکی از مدارس شهر آبسرد به آموزش اتباع بیگانه غیرمجاز و شاید چند تبعه مجاز اختصاص یافته است.
ردایی با بیان اینکه صرفا درخواست از نیروی انتظامی پیرامون ساماندهی اتباع بیگانه دردی از این معضل دوا نخواهد کرد، افزود: در شهرستان دماوند گاه درخواست از نیروی انتظامی را تنها راهکار مقابله با معضل اتباع بیگانه قلمداد می‏کنند.
امام جمعه شهر آبسرد ادامه داد: ساماندهی مناسب در این زمینه نیازمند اتحاد و همدلی تمام نهادهای شهرستانی است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول