اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی؛

مرحله نخست جاده آبسرد ـ ایوانکی افتتاح می‏شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری استان تهران از پایان مراحل اجرایی و گشایش جاده آبسرد ـ ایوانکی در روزهای آینده خبر داد.

مرحله نخست جاده آبسرد ـ ایوانکی افتتاح می‏شود
فریبرز واحدی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران از پایان مراحل اجرایی و گشایش جاده آبسرد ـ ایوانکی در روزهای آینده خبر داد و اظهار داشت: در گذشته این طرح به دلیل وجود معارضان شخصی در چند مرحله با توقف عملیات اجرایی مواجه شده بود.
وی تصریح کرد: اما در ماه‏های گذشته توافق کشاورزان دارای زمین در حاشیه جاده کسب شد و امور عمرانی این طرح کار ساخت خود را از سر گرفت.
واحدی افزود: پس گذر از این مراحل، نزدیک به 4.5 کیلومتر از مرحله نخست (پنج کیلومتر ابتدایی) پروژه جاده سازی آبسرد ـ ایوانکی به اتمام رسیده و روند اجرایی این طرح همچنان ادامه دارد.
مدیرکل راه و ترابری استان تهران همچنین گفت: بلوار میانی شهر آبعلی در مسیر جاده هراز با شاخصه‏های تعریف شده راه و ترابری احداث می‏شود.
وی ادامه داد: اداره کل راه و ترابری استان تهران نیز مباحث مرتبط با امکاناتی نظیر ایمن‏سازی، سامانه‏های روشنایی و احداث دوربرگردان استاندارد را در این خصوص اجرایی خواهد کرد.
واحدی از پایان اختلافات در خصوص این طرح خبر داد و گفت: بدین ترتیب تمامی اختلافات بین شهرداری آبعلی و راه و ترابری استان تهران پایان یافت.
مدیرکل راه و ترابری استان تهران ادامه داد: مسئولان شهری آبعلی، بلوار میانی این شهر را بدون وجود فضای سبز احداث می‏کنند تا آب احتمالی موجود در این مجموعه موجبات تخریب آسفالت جاده را فراهم نیاورد.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، شهرداری آبعلی در راستای بهبود ترافیک داخلی این شهر نسبت به احداث راه دسترسی اهالی اقدامات لازم را اجرایی خواهد کرد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول