اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شهردار قم:

نیروی انسانی باید بر فناوری غالب شود

خبرگزاری فارس: شهردار قم گفت: استفاده از فناوری و هوشمندسازی تکنولوژی امری بدیهی است اما در این میان نباید از نیروی انسانی غفلت کرد بلکه نیروی انسانی باید بر مباحث فناوری غالب شود.

نیروی انسانی باید بر فناوری غالب شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد دلبری ظهر امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از نخستین پارکومتر هوشمند شهر قم که در هتل خورشید برگزار شد، در سخنانی با اشاره به اهمیت ایجاد نظم در سیستم حمل و نقل شهری اظهار داشت: اهمیتی که شهر قم برای شهروندان و زائران کریمه اهل بیت(ع) دارد، مسئولیت و وظایف مسئولان را نسبت به ایجاد رفاه مردم شهر و همچنین ارائه اقدامات و تمهیدات ویژه‌ دوچندان می‌سازد.
وی با بیان اینکه باید شرایطی فراهم شود تا زائران حرم مطهر از فضایل زیارت بهره بیشتری داشته باشند، ادامه داد: حمایت از اجرای طرح‌هایی که بتواند شرایط و فضای قدسی شهر را برای رفاه زائران افزایش دهد، مورد توجه و اهتمام قرار دارد.
شهردار قم بیان داشت: حوزه معاونت حمل و نقل می‌تواند نقش بسزایی در توجه به این موضوع داشته باشد اما بخش دیگری از این وظایف بر عهده معاونت شهرسازی و معماری شهرداری است.
دلبری خاطرنشان کرد: معاونت شهرسازی و معماری شهرداری می‌تواند با ایجاد پارکینگ و بستر برای مکانیزه کردن آنها، احداث پارکینگ‌های مدرن و امروزی که با فضای فیزیکی کم بتواند بیشترین حجم خودرو را در مدت زمان اندک در خود جای دهد، در راستای ایجاد رفاه بیشتر برای زائران حرم مطهر قدم بردارد.
وی اذعان داشت: با توجه به ورود سالانه 20 میلیون زائر به شهر قم، مجموعه پلیس راهور و راهنمایی و رانندگی می‌تواند تمهیدات لازم به منظور تسهیل در امر حمل و نقل را فراهم سازد.
شهردار قم گفت: ایجاد بسترهای مناسب از قبیل نصب پارکومترها اقدامی است که می‌تواند شرایط بهینه را برای زائران فراهم سازد و آغازگر ارائه تسهیلات مطلوب برای زائران خواهد بود.
دلبری یادآور شد: استفاده از فناوری و هوشمند سازی تکنولوژی امری بدیهی است اما در این میان نباید از نیروی انسانی غفلت کرد، بلکه نیروی انسانی باید بر مباحث فناوری غالب شود.
وی با بیان اینکه عدم توجه به نیروی کار مشکلاتی را به دنبال دارد، افزود: ارتقا سطح فرهنگ و دانش و نیروی کار از جمله اموری است که باید نسبت به آن توجه داشت.
شهردار قم ابراز داشت: بنا بر تذکرات رهبری مبنی بر استفاده از سیستم‌های داخلی، در ارتباط با بحث پارکومترهای هوشمند در قم از سیستم‌های ساخت داخل استفاده شده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول