اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار آمل خبر داد:

رشد 46 درصدی صادرات در آمل

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل از رشد 46درصدی صادرات سال جاری در این شهرستان خبر داد.

رشد 46 درصدی صادرات در آمل
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده ظهر امروز در کارگروه صادرات این شهرستان با اشاره به اینکه این میزان صادرات در هفت ماهه نخست امسال محقق شده است، ابراز داشت: در این مدت 59 میلیون و 832 هزار دلار صادرات این شهرستان انجام شده است.
وی با بیان اینکه ارزش وزنی این صادرات 38 هزار تن بوده، تصریح کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 46درصد رشد داشته است.
اکبرزاده با تاکید بر اینکه صادرات شهرستان آمل در سال جاری به لحاظ دلاری افزایش داشته، گفت: به لحاظ وزنی این میزان صادرات 10درصد کاهش داشته است.
وی با اعلام اینکه صادرات کالاهای این شهرستان در سال جاری بیشتر بر مبنای ارزشی بوده تا وزنی، یادآور شد: با توجه به شرایط موجود میزان صادرات در آمل روند مناسبی داشته است.
فرماندار آمل در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه باید فرهنگ سرمایه‌گذاری در این شهرستان تقویت شود، عنوان کرد: این روند به افزایش اشتغال در شهرستان کمک می کند.
وی با اشاره به انعقاد قرارداد با شرکت مالزیایی برای احداث کارخانه زباله سوز تصریح کرد: این انعقاد این قرارداد حداکثر تا یک ماه آینده بسترهای واگذاری زمین به این بخش مهیا می‌شود.
اکبرزاده با تاکید بر اینکه زمین دیگری به غیر از زمین‌های مازاد شرکت دسا برای این زباله سوز در نظر گرفته شده، ادامه داد: اگر چه این زمین به زباله سوز اختصاص نیافت، اما به معنای این نیست مجموعه شهری برای استفاده بهینه از آن برنامه‌ای ندارد.
وی با اعلام اینکه زمین‌های مازاد این مجموعه باید تا پیش از آغاز سفر چهارم هیات دولت به شهرستان اختصاص پیدا کند، متذکر شد: 39 هکتار زمین مازاد در این مجموعه وجود دارد که باید صرف توسعه صنعتی و اشتغال در این شهرستان شود.
فرماندار آمل با تاکید بر اینکه هم ‌اکنون سرمایه‌گذاران برای ایجاد اشتغال در آن مجموعه برنامه‌ریزی کرده اند، اذعان داشت: این سرمایه‌گذار‌ها بدون استفاده از تسهیلات دولتی خواهان ایجاد اشتغال در شهرستان هستند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول