اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان:

منطقه ویژه اترک برای واگذاری آماده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: منطقه ویژه اترک برای قیمت‌گذاری و واگذاری آماده است.

منطقه ویژه اترک برای واگذاری آماده است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی پورنبوی امروز در حاشیه مراسم تودیع خود که با حضور مدیر امور استان‌ها و مجلس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و فعالان اقتصادی در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی گرگان برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: در استانی کار کردیم که هیچ زیرساختی نداشت و مانع از استقرار صنعت در استان بودند که البته این سد پس از شکل‌گیری دولت نهم و دهم شکسته و نقل مجالس و محافل صنعتگران و بازرگانان شد.
وی تصریح کرد: همزمان با توسعه کشاورزی و جنگل و مرتع صنایع تبدیلی نیز وارد شد و هم اکنون شاهد توسعه صنعت نیز در این استان هستیم.
مدیرعامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان تاکید کرد: در اقصی نقاط گلستان در هر یک از شهرهای استان یک شهرک صنعتی مستقر است.
این مسئول یادآور شد: حدود 2 هزار هکتار زمین صنعتی در گلستان در واقع امتیازی برای جذب سرمایه‌گذار خواهد بود.
پورنبوی تعداد شهرک‌های صنعتی استان گلستان را 24 شهرک اعلام کرد و گفت: پیش از این استان گلستان تنها چهار شهرک صنعتی داشت که آمار نشان از توسعه استان در این بخش نیز هست.
مدیرعامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان با بیان اینکه از سوی معاونت برنامه‌ریزی استاندار گلستان شش درصد اعتبارات استان به شهرک‌های صنعتی اختصاص یافته، بیان داشت: این در حالی است که این رقم در کشور معادل سه درصد است و تاکنون نیز 6.7 میلیارد تومان به شهرک‌های صنعتی اعتبار تزریق شده است.
به گفته وی با ایجاد تفکر خوشه‌های صنعتی برنامه‌های عمومی محقق و یا در شرف تحقق است.
پورنبوی خاطرنشان کرد: گلستان به لحاظ ایجاد تصفیه خانه در کشور پیشرو بوده و در این حین و پس از سفر سوم ریاست جمهوری به این استان کارهای بهینه‌سازی و طراحی و نگهداری آن نیز انجام شده است.
مدیرعامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان ادامه داد: مصوبه استفاده مجدد پساب کارخانه‌ها و فاضلاب صنعتی برای امور صنعت و فضای سبز نیز در شهرستان آق‌قلا کلید خورده و آماده بهره‌برداری است.
به گفته پورنبوی دو استان در کشور کاندیدا اجرای این طرح شدند که گلستان نخستین استان اجراکننده طرح مذکور بود.
وی همچنین از وجود و احداث مرکز ساختمان کسب و کار و شکل‌گیری آن در سنوات گذشته خبر داد و اذعان داشت: مراکز آموزش‌های مهارتی، مدیریتی و کارگاهی نیز در استان گلستان در حال احداث و بهره‌برداری است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول